חדשות בארץ

באישור המשטרה: הילדים שנפגעו בלינץ’ בקוצרא הינם נפגעי טרור

המדינה מכירה בילדים ובמלווה שנפגעו בטיול לקוצרא כנפגעי פעולות איבה. אביו של אחד מהילדים מסר, כי בנוסף יש למצות את הדין באופן חמור גם עם הפורעים עצמם

  • י' טבת התשע"ח
פעילות צה’’ל בקוצרא (צילום: דובר צה’’ל)פעילות צה’’ל בקוצרא (צילום: דובר צה’’ל)
אא

משטרת ישראל מאשרת: הילדים שהותקפו סמוך ליישוב מגדלים על ידי כ-20 פורעים ערביים מוכרים כנפגעי פעולות איבה. כך נכתב במסמכי האישורים שהציגה המשטרה: "נמצאו הוכחות ברורות שהפגיעה נגרמה מפעולת איבה נגד ישראל".

המבוגר שליווה אותם במהלך הטיול, ונפצע כאשר אבן נזרקה לראשו על ידי אבן של אחד הפורעים, הוכר אף הוא כנפגע פעולות איבה.

היום צפוי להתקיים דיון בנוגע להארכת מעצרם של החשודים בהשתתפותם באירוע התקיפה, לאחר שהשבוע עצרה המשטרה 6 מתושבי הכפר.

האב שבנו הותקף בטיול מסר: "הכרת המדינה באירוע החמור שעברו ילדינו כפעולת איבה היא צעד נכון ואמיתי וכך צריך להיעשות. אך לכל מטבע שני צדדים: מול אלה שהוכרו כנפגעי פעולות האיבה יש את האויב שצריך למצות איתו את הדין, הן עם הפורעים עצמם - כל אחד ואחד מהם להעמיד לדין ולשפוט באופן החמור ביותר שיש והן באופן קולקטיבי - הכפר שממנו אורגנה ההתפרעות הזו שאיננה הראשונה צריך להיענש באופן קולקטיבי: שלילת אישורי העבודה, כיתור הכפר ועוד דברים נוספים שמערכת הביטחון יודעת לעשות".

לדבריו של עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו' המלווה בתיק את נפגעי העבירה: "ההכרה במטיילים שניצלו מהלינץ' כנפגעי איבה מזכירה לנו שהמאבק על הזכות של יהודי לחיות בארצו עדיין ממשיך במלוא העוצמה".

עוד הוסיף: "עדיין יש כאן אויב מר שמנסה לפגוע בנו בשל היותנו יהודים ולא מוכן לקבל את עובדת שיבת עמנו לארצו. אנו קוראים לכל מערכות השלטון, החוק והביטחון לפעול בעוצמה כנגד האויב ולהבטיח את הזכות של כל ילד בישראל לטייל בחופש ובביטחון בשטחים הפתוחים הסמוכים לביתו ובכל מרחבי הארץ".

תגיות:קוצראנפגעי טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה