חדשות יהדות

אחרי חודשים של מאבק: הלכה לעולמה אשת חבר הכנסת, יפה גליק

ח"כ יהודה גליק הודיע על לכתה של אשתו ז"ל, שהייתה בתרדמת ואושפזה לפרקים בחודשים האחרונים. בעבר אמר עליה: "היא ליוותה אותי כשהייתי בסכנת חיים"

  • י"ד טבת התשע"ח
(בעיגול: יפה גליק ז''ל)(בעיגול: יפה גליק ז''ל)
אא

אשתו של חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד, יפה גליק, הלכה הבוקר לעולמה כשהיא בת 51. היא הותירה אחריה שמונה ילדים, בהם ארבעה ילדים משותפים ושני ילדי אומנה. בחשבון הפייסבוק שלו כתב ח"כ גליק: "לפני דקות אחדות אהבת חיי החזירה נשמתה לבורא. ברוך דיין האמת". כזכור, יפה גליק הייתה בתרדמת ואושפזה לפרקים בבתי החולים שערי צדק ומשגב לדך בירושלים. מאוחר יותר תצא הודעה לגבי מועד הלוויה.

הסיפור החל לפני כחצי שנה, לאחר שבני הזוג חזרו מעתניאל והחלו בהכנות לשבת. גליק חזר מטבילה ומצא את אשתו במצב קשה, כשהיא מוסרת הכרה ובתו הזעיקה את כוחות ההצלה. עד כניסת השבת ניסו החובשים להציל את גליק כשהיא בביתה ומאוחר יותר הוא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מנזק מוחי. לאחר אשפוזה פנה ח"כ גליק לציבור ואמר: "לפני שנתיים וחצי היא ביקשה מכם תפילות עבורי. כעת בעקבות אירוע מוחי קשה מאד היא זקוקה לתפילותיכם".

בראיון ל"ידיעות אחרונות" אמר אז גליק: "ההשלכות של הנזק המוחי עדיין בידי הקדוש ברוך הוא, ואני בטוח שיפי מנהלת איתו עכשיו משא ומתן. אני מסתכל עליה שוכבת במיטה בבית החולים עם כל המכשירים, ונדמה לי שהיא כבר לא סובלת. שלפחות היא השיגה מנוחה. המציאות הייתה כבדה עליה. יפי הייתה איתי כשמחבל ירה בי וליוותה אותי כשהייתי בסכנת חיים. מאז ההחלמה שלי היו לה שנתיים מאוד מאוד קשות. אבא שלה וגיסה נפטרו, תינוק שהיא טיפלה במשפחה שלו טבע באמבטיה, ושני שכנים שהיו חברים מאוד קרובים שלנו, דפנה מאיר ז"ל והרב מיכי מרק ז"ל, נרצחו בפיגועים שונים. שכנה שלישית, רבקה פרץ ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים, ויפי לקחה את זה מאוד קשה. מאז הפיגוע שלי היא לקחה כל דבר ללב ברמות מאוד עמוקות".

תגיות:פטירהיהודה גליקיפה גליק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה