חדשות בארץ

"הסתה חמורה": דרעי אויר ב"הארץ" כמחבל מתאבד

בקריקטורה בעיתון "הארץ", נראה שר הפנים מגיע לחנות נוחות ומתאבד מחוצה לה. הדבר גרם לסערה בסיעות החרדיות. פעילי ש"ס בתגובה: "עזות פנים והסתה חמורה מהצגת הגליוטינה בשדרות רוטשילד"

  • י"ז טבת התשע"ח
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)אריה דרעי (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי היה נתון בימים האחרונים למתקפה סביב תמיכתו בחוק המרכולים, שאמור לסגור בתי עסק בשבת. קריקטורה שפורסמה הבוקר בעיתון "הארץ" הצליחה להרגיז את אנשי ש"ס, שטענו להסתה כלפי שר הפנים. באיור אחד מבין שניים שפורסם בעיתון על ידי עמוס בידרמן, הוצג דרעי כשהוא מגיע עם חגורת נפץ לחנות הנוחות "AM:PM" הפתוחה בשבת. האיור השני הוצג שר הפנים כשהוא מתפוצץ מחוץ לחנות ללא פגיעה באזרחים ששהו בה או בחנות. בכותרת התמונה נכתב: "תאונת עבודה".

הדבר, כאמור, עורר זעם רב בסיעות החרדיות ובפרט בש"ס, שם טענו כי התמונה גובלת בהסתה. בעקבות הדברים הפיצו פעילי ש"ס הודעה בה נכתב: "הסתה חמורה לרצח. קריקטורה שמוצגת היום בעיתון הארץ מציגה את השר אריה דרעי כמחבל מתאבד, בכניסה לחנות שפתוחה בשבת. עזות פנים והסתה חמורה לא פחות מהצגת הגיליוטנה בשדרות רוטשילד". אגב, זו לא הקריקטורה הראשונה שהעיתון מפרסם בשבוע האחרון בנוגע לדרעי. שלשום פרסם העיתון איור של דרעי בו מופיע גם ח"כ יעקב ליצמן, כשהשניים נראים "מפוצצים" פיצוציה.

כזכורהכנסת דחתה את ההצבעה על חוק המרכולים, שהייתה אמורה להתקיים מוקדם יותר השבוע, לשבוע הבא. הקואליציה לא השיגה רוב להצבעה, לאחר שבאופוזיציה הודיעו כי לא "יתקזזו" בהצבעה עם חבר הכנסת יהודה גליק שרעייתו הלכה לעולמה. בנוסף, שר הדתות דוד אזולאי לא יכל להגיע בגלל בעיה רפואית. לפיכך, נדחתה ההצבעה גם בנוגע לחוק שיסלול את דרכו של ליצמן למשרד הבריאות, משום שזה לא מוכן לחזור ללא אישור חוק המרכולים.

תגיות:קריקטורההסתהאריה דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה