חדשות בארץ

טרור בשומרון: אב לשישה נרצח מירי מחבלים סמוך לחוות גלעד

הרב רזיאל שבח הי"ד, אב ל-6, נרצח הערב (ג') בפיגוע ירי שהתרחש בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון. כוחות הביטחון מנהלים מרדף אחר היורים שנמלטו מהמקום

  • כ"ב טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

הרב רזיאל שבח הי"ד, אב ל-6, נרצח הערב (ג') בפיגוע ירי שהתרחש בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון. לאחר קבלת טיפול ראשוני בשטח, פונה למרכז הרפואי 'מאיר' בכפר סבא, שם נקבע מותו, למרבה הצער.

ח"כ בצלאל סמוטריץ סיפר על הנרצח: ‏"שכן. מכר. תלמיד חכם. אב לשישה ילדים. קדוש. נשם לידי את נשימותיו האחרונות. קרבן נוסף על מזבח ישוב הארץ בתהליך קשה של גאולה. ערב קשה אבל לא נכנע ולא נחלש. נמשיך להיאחז באדמת ארץ הקודש במסירות ובדבקות. ה' ייקום דמו וישלח לכולנו נחמה".

בדרכה לבית החולים סיפרה אשתו של שבח: "הוא התקשר אליי ואמר לי 'ירו בי, תזמיני אמבולנס'. עדיין אני מזועזעת ונסערת מהקלות שבה יורים בנו ככה".

בעקבות המרדף נסגר במקום ציר התנועה לתנועת כלי רכב כדי לסייע לכוחות, ומחסומים הוצבו באזור שכם. מתן משולם, חובש ב"איחוד הצלה" דיווח כי "רכב שהגיע ממול ריסס בירי את רכבו של הפצוע. כשהגענו אליו הוא היה מעורפל הכרה"

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב לפיגוע ואמר: "דם יהודי אינו הפקר! מספר רכבים לפניי, על ציר גלעד, פיגוע נורא עם תוצאות קשות. עצרנו להגיש עזרה ראשונה וכעת חוזר הביתה. מציאות בלתי סבירה של תת אדם שבא לזרוע הרס. אדוני שר הביטחון זה חייב להיפסק! הנחה את כוחות הביטחון לפעול ביד קשה! הבהר לפלסטינים שעל כל פעולה כזאת הם ישלמו מחיר יקר".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר הערב בעקבות הפיגוע: "מזעזע שהמחבלים מרגישים בנוח לירות באזרחים חפים מפשע. עם זאת אני רוצה להעביר מסר ברור לאויבינו. אנחנו לא נכנע לטרור. אנחנו בוחרים בדרך החיים. אני רוצה להודות  לכוחות ההצלה והבטחון העומדים על משמרתם".

תגיות:פיגועשומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה