חדשות בארץ

הסערה נמשכת: יהדות התורה קוראת לנתניהו לנזוף בליברמן

"נפל דבר בישראל, שר בכיר מקיים מופע התרסה חמור בעיצומו של יום השבת", אמרו בסיעה בתגובה להתנהלותו של שר הביטחון בהפגנה באשדוד, ולהנחיה לא לשתף את הרבנים באירועי צה"ל. עוד מהסיעה: "הוא בתחרות קולות מול לפיד"

  • ה' שבט התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

"נפל דבר בישראל, בו שר בכיר בממשלה ובקואליציה בחר במפגיע לקיים מופע התרסה חמור בעיצומו של יום השבת, בליווי נציגי ממשלה נוספים, תוך שימוש ברכבים ועוזרים ממשלתיים וגורם להלהטת הרוחות כנגד ציבורים גדולים במדינה וכנגד קדושת השבת". כך הגיבה הבוקר (ראשון) סיעת יהדות התורה בעקבות התנהלותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, שהגיע אתמול לאשדוד במהלך השבת כדי לתמוך במאבק התושבים, שמפגינים נגד חוקי השבת. בהודעה קראה הסיעה לראש הממשלה בנימין נתניהו לנזוף בליברמן בטענה לפגיעה פומבית בקדושת השבת.

כזכור, אתמול טען ליברמן כי "מי שאומר שלחוק המרכולים אין משמעות טועה ומטעה. עד היום חיו כאן בהרמוניה, יוצרים חיכוך יתר ואווירה עכורה. זו פגיעה משמעותית בחיים של אנשים רבים ובחוסן הלאומי של ישראל". שר הביטחון הוסיף ותקף במהלך השבת את הרב הראשי של צפת שמואל אליהו שקרא להדיח את הרמטכ"ל וכן נגד דבריו של הרב אבינר בנוגע לשירות מעורב. "הנחיתי את הצבא כי הרב הראשי לישראל, הרב אבינר והרב אליהו לא יוכלו לקחת חלק בשום אירוע במסגרת צה"ל. זה פשוט דבר בלתי סביר לתקוף את הצבא, לדבר נגד שירות, ואחר כך עוד להשתתף באירועים במסגרת צבאית", הוסיף.

בסיעה, כאמור, לא נשארו חייבים. "מדובר במעשה חמור ותקדימי שנעשה במתכוון תוך הודעה מוקדמת לתקשורת במטרה מוצהרת וברורה להסית ולהכפיש בשקרים ובדותות נגד כלל הציבור הדתי והחרדי בישראל ולפגוע ביום הקדוש. ליברמן בעצמו יודע כי חוק המרכולים נועד לשמירת הסטטוס קוו הקיים במשך שנים. אך הוא בוחר בשיסוי וליבוי מתחים מיותרים בין חלקי הציבור, ולפגוע ביום השבת וקדושתו", לשון ההודעה. "התנהגות זו של ליברמן מעידה על מצוקה פוליטית קשה, בשל תחרות על קולות השנאה מול יאיר לפיד ובמטרה לגרוף הון פוליטי כתוצאה משיסוי בין קבוצות אוכלוסייה והעמקת הקיטוב בעם".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יהדות התורהאביגדור ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה