בריאות ותזונה

הנוסחה שמטריפה את הרשת: 2 רכיבים, ופטרת הציפורניים נעלמת

זיהום פטרייתי בציפורני הידיים או הרגליים, הוא אחד הדברים הכי קשים לריפוי בדרך טבעית. אלא שהמתכון הזה שמצאנו ברשת, עזר לא רק לנו באופן אישי כי אם גם לעשרות גולשים אחרים שהתנסו בו וסיפרו נסים ונפלאות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זיהום פטרייתי בציפורני הידיים או הרגליים, הוא אחד הדברים הכי קשים לריפוי בדרך טבעית. מלבד העובדה שזה לוקח תהליך שנראה כמו נצח, לעתים נדמה שזה לא באמת עוזר ומרפא את האזור - אלא שהמתכון הזה שמצאנו ברשת, עזר לא רק לנו באופן אישי כי אם גם לעשרות גולשים אחרים שהתנסו בו וסיפרו נסים ונפלאות. 

רבים מהבלוגרים האמריקניים שסיקרו את הפטנט הזה, טענו כי אחד משני הרכיבים שמרכיבים אותו - הסודה לשתייה - הוא 'פצצת אטום' כנגד זיהומים פטרייתיים ולא רק בציפורניים. "שניהם גם יחד מקטינים את יכולת ההישרדות של הפטרייה מצד אחד, אך שומרים על בריאות העור והציפורניים שלכם מאידך", כותבים הבלוגרים. 

כדי להצליח לרפא את פטרת הציפורניים, לצד טיפול טבעי כזה או אחר, יש לשלב תזונה מתאימה ולוותר על מאכלים ש'מזמינים' אלינו את הפטריות כגון מתוקים, מטוגנים וקמח לבן למוצריו. אמנם תהא זו החלטה לא קלה, אך ריפוי הפטרת בהחלט שווה את זה. 

אז מה נצטרך להכנת התרופה?

5 כפות אבקת סודה לשתייה, כוס חומץ תפוחים או חומץ רגיל. 

אופן ההכנה: בקערה גדולה המיועדת לטבילת הרגליים, ערבבו את חומץ התפוחים עם הסודה לשתייה ולאחר מכן הוסיפו מים חמימים עד לכיסוי מלא של הרגליים בתוכם. השרו את רגליכם/ידיכם במים למשך 15 דקות, ולאחר מכן יבשו אותן היטב כולל בין האצבעות (מים מושכים פטריות ולכן חשוב לייבש את הרגליים היטב לאחר הטיפול).

הערה: לתוצאות מהירות יותר אך פחות בריאות, ניתן להוסיף פקק אקונומיקה לקערת המים שלכם (מדובר בטיפ יעיל במיוחד שאותו קיבלתי לפני שנים, מרופא מומחה לבעיות עור, שהודה בפניי שמכל התכשירים שקיימים היום בשוק לטיפול בבעיה - הוא לא מכיר אפילו אחד שפועל כמו האקונומיקה לחיסול פטרת ציפורניים).

תגיות:בריאותפטריות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה