חדשות בעולם

רופאה אמריקנית חושפת: "צרכו את שלושת הרכיבים הללו - וגופכם יהיה מוגן מסרטן" 

רופאה אמריקנית פופולארית ואהודה בשם קרולין אנדרסון, חושפת את מתכון הפלאים שעובר במשפחתה כנגד מחלת הסרטן ואומרת: "מדובר בשלושה רכיבים כל כך עוצמתיים, שהשילוב שלהם יחד יוצר נוסחת פלאים שמונעת את התפשטות התאים הסרטניים בגוף". למה דווקא שלושה? סוד נוסף מחכה לכם בסוף הכתבה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רופאה אמריקנית פופולארית ואהודה בשם קרולין אנדרסון, חושפת את מתכון הפלאים שעובר במשפחתה כנגד מחלת הסרטן ואומרת: "מדובר בשלושה רכיבים כל כך עוצמתיים, שהשילוב שלהם יחד יוצר נוסחת פלאים שמונעת את התפשטות התאים הסרטניים בגוף".

אנדרסון היא רופאה מנתחת בהכשרתה, בעלת תוכניות רדיו קבועות וכן בעלת מאמרים רפואיים שמתפרסמים בעשרות מגזיני יוקרה. אמנם היא מגיעה מתחום הרפואה הקונבנציונאלית, אך לא אחת מודה בפני מאזיניה וקוראיה כי היא חסידת הבריאות הטבעית ובאמתחתה כמה וכמה 'מתכונים' טבעיים לחלוטין לריפוי מחלות שאותן הרפואה בת זמננו מגדירה כקשות. 

המתכון שחשפה ד"ר אנדרסון מגיע לדבריה מהודו, ויעילותו הוכחה במחקרים רבים שביצעה. "אם תצרכו את שלושת הרכיבים הללו יחדיו ותשלבו את זה  בתזונה שלכם מדי יום ביומו, גם אם ישנם תאים סרטניים ברמה מועטה בגופכם - המתכון הזה ימנע מהם להתפשט", מבטיחה ד"ר אנדרסון במאמר מיוחד שפורסם בבלוג שלה: "Diet of Life".

הצלחתנו לסקרן אתכם? לא נמתח אתכם יתר על המידה: להכנת המתכון יש לערבב יחדיו רבע כפית כורכום, חצי כפית שמן זית וקורט פלפל שחור טחון. ניתן להוסיף את זה יחדיו לסלטים, או לצרוך כמות שזה - אך בשום פנים ואופן אין לבשל, היות ובבישול הערכים התזונתיים מאבדים מערכם. 

 

הודו המזרחית: הכי פחות מקרי סרטן בעולם כולו, ולד"ר אנדרסון יש מה לומר על זה 

במשך שנים ספורות חקרה ד"ר אנדרסון את הספרות על מניעת סרטן והטיפול בו, ומצאה נתונים סטטיסטיים שהצליחו לסקרן אותה. "הודו המזרחית נוטה פחות ללקות במחלה הזו, באחוזים שהצליחו להדהים ולזעזע אותי. הנתונים שמצאתי הראו כי ההשוואה ביניהם לבין צפון אמריקאים באותו גיל - הם כמעט לא הגיוניים כשזה מגיע לסרטן השד, הריאה, המעי הגס, הערמונית ועוד. אז התחלתי לחשוב לעצמי שלא ייתכן שזה קורה סתם, במיוחד לאור העובדה שלכאורה הם אמורים לחלות יותר, בשל הגורמים הסביבתיים ששוררים במדינה כמו הזיהום הרב. 

"השאלה המיידית ששאלתי את עצמי הייתה, 'מה יכולה להיות הסיבה להפרשים הניכרים הללו בשיעורי הסרטן' בין שתי המדינות?!". 

 

כשנכנסה לעובי הקורה עם המחקר שלה, גילתה ד"ר אנדרסון כי תושבי הודו המזרחית צורכים כמויות אדירות של כורכום בכל ארוחה שלהם שאותו היא מגדירה כ"תבלין נס". "התכונות האנטי-דלקתיות של הכורכום הן חזקות להפליא, ולמעשה אין מרכיב מזון אחר שיעיל יותר בהפחתת דלקות בגוף. המולקולה בכורכום האחראית על האפקט החזק נקראת כורכומין ומחקרים רבים שנעשו עליו הוכיחו כי הוא מעכב את הצמיחה של סוגי סרטן רבים לרבות צמיחה של כלי דם חדשים שמאכילים את הגידול", מסבירה ד"ר אנדרסון. 

 

"ההשפעות המדהימות של הכורכום הוכחו גם כאשר הגידולים בעכברים - כבר לא הגיבו לכימותרפיה"

לדבריה, הכורכום שימש בהודו, סין והמזרח הרחוק במשך יותר מאלפיים שנה ו"מדענים לא צריכים להתעלם מהתרופה העממית הזו. פרופסור בהראט אגרוואל ממרכז הסרטן 'אנדרסון' ביוסטון טקסס, היה הראשון שהראה כי הכורכום פעיל מאוד נגד סרטן בתרבית תאים. מאוחר יותר, בשנת 2005, הוא הצליח להוכיח את ההשפעות המדהימות של הכורכום על הסרטן בעכברים, גם כאשר הגידולים כבר לא הגיבו לכימותרפיה. מתן מנה רגילה כל כורכומין לעכברים האלה, הצליח להפחית את התפשטות הגרורות".

ד"ר אנדרסון ממשיכה ומסבירה כי למרות התגלית המופלאה של אותו פרופ' - מחקריו לא זכו בתחילה לאהדה גדולה בקרב עמיתיו - החוקרים האונקולוגיים, והסיבה הצליחה להרגיז מעט את ד"ר אנדרסון. "כשהוא הציג את הטיפול כמו שהוא כתרופה עממית - החוקרים סירבו להתייחס אל דבריו ברצינות, כי בכל זאת - לא מדובר במדע מתקדם אלא במשהו פרימיטיבי. רק כשהוא התייחס לכורכומין כ'תרופה חדשה', העמיתים נאותו לבדוק שוב את תוצאות מחקרו ונדהמו נוכח הגילויים הנלווים ל'תרופת הפלא החדשה'. זה מדהים עד כמה היחס שלנו כבני אדם משתנה לאותו הדבר בדיוק, כשאנחנו רק שומעים את המילה 'חדש' או 'פלאי'", היא אומרת. 

לסיכום מציעה ד"ר אנדרסון לצרוך את הכורכומין כפי שהוא, ולא בכמוסות - היות ו"בכמוסה הוא נספג בצורה גרועה מאוד דרך המעי". אך למה אי אפשר לצרוך את הכורכום לבד, בלי שמן ופלפל שחור? כאן מגלה לנו הרופאה המדהימה סוד נוסף, שודאי רובנו לא שמענו עליו לפני כן: "אם הכורכום אינו מעורבב עם פלפל שחור ושמן, הוא לא יעבור את מחסום המעיים. הפלפל מגביר את הספיגה שלו באופן אידיאלי, והשמן עוזר לו להיות מומס בצורה טובה בגוף".

תגיות:רפואהמניעהסרטןתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה