חדשות יהדות

הסיפור שיזעזע אתכם: רצה להפוך לשהאיד, וגילה שאמו יהודיה

הוא גדל במזרח ירושלים כמוסלמי ורצה להפוך למפגע, עד שגילה בטעות שאמו יהודיה ושינה את התכניות. בראיון מספר ש': "גדלתי במזרח ירושלים, גיליתי את זהותי דרך אינסטלטור יהודי"

  • ט"ז שבט התשע"ח
ש’ (צילום: חדשות 2)ש’ (צילום: חדשות 2)
אא

ש' (שם בדוי) הוא צעיר שגדל במזרח ירושלים כמוסלמי ואפילו רצה להפוך לשאהיד, אולם כעבור זמן מה הוא גילה להפתעתו שנולד לאמא יהודייה, מה שגרם לו לרדת מהתכנית המקורית שלו. לאחר הגילוי המפתיע התנתק ש' ממשפחתו ושינה לחלוטין את אורח החיים שלו. "זה שינוי מאוד קשה - עברתי הרבה קשיים, עד עכשיו יש אנשים שלא מקבלים את זה", סיפר בראיון לתכנית "שש עם רינה מצליח".

ש' הוסיף: "גדלתי במזרח ירושלים לאמא יהודייה ואבא ערבי, נולדתי בכפר", סיפר מי שאמו נפטרה ואביו התחתן עם אשה ערבייה כשהיה צעיר. "גדלתי אצל אשתו של אבא שלי, הייתי שם כמעט 16 שנים כשאני לא יודע איך אמא נפטרה ואיפה ההורים שלה. לא ידעתי שאני יהודי. חשבתי שאני מוסלמי. הייתי רואה פיגועים, יש לי בן דוד שעשה פיגוע".

וכיצד הוא גילה שהוא יהודי? ובכן, ש' עבד בשיפוצים עד שיום אחד פגש אינסטלטור יהודי. הפגישה הזאת, מתברר, שינתה את חייו. הוא ביקש מש' את מספר תעודת הזהות. "יש לי חבר שוטר. לאחר מספר בירורים הוא סיפר לי שהוא יהודי", סיפר. אחרי כשבועיים הוא פנה לארגון "יד לאחים" שהחל בשיח עם ש'. בכתבה ששודרה בחדשות סופר כי הרב יואב זאב רובינסון סייע לאותו אדם בתהליך ואף הפגיש אותו עם סבתו, אותה לא ראה 16 שנה. "נכנסתי לחדר של אמא שלי בפעם הראשונה, היה מאוד מרגש - הרגשתי שהנשמה שלה שם", סיפר. "מאוד קשה לי, יש אנשים שלא מקבלים את זה. לא תהיה דרך חזרה, יש לי המון חברים, יש לי קשר עם הרבה אנשים טובים", הוא סיכם. "יהודים? מאוד שיניתי את דעתי. אומרים שיש מרחק קטן בין השקר לאמת, בין מה ששמעת למה שראית".

תגיות:יהודיםשהידערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה