חדשות בארץ

בחסדי השי"ת: אסון גדול נמנע בירושלים במהלך השבת

ירושלים: שרפה גדולה פרצה במהלך השבת במכלי גז בין שני בניינים, ברחוב ירמיהו בירושלים. צוותי כיבוי האש שהגיעו למקום גילו כי האש אחזה במיכלי הגז שהחלו לבעור והיו על סף פיצוץ, וסיכנו את חייהם כדי להתקרב למיכלים ולכבות את האש

אא

ירושלים: שרפה גדולה פרצה במהלך השבת במכלי גז בין שני בניינים, ברחוב ירמיהו בירושלים. צוותי כיבוי האש שהגיעו למקום גילו כי האש אחזה במיכלי הגז שהחלו לבעור והיו על סף פיצוץ, וסיכנו את חייהם כדי להתקרב למיכלים ולכבות את האש. בחסדי השי"ת נזק נגרם למספר דירות, אך לא היו נפגעים בנפש - לא בקרב הדיירים ולא בקרב לוחמי האש שהצליחו לבסוף לכבות את האש הגדולה, ולמנוע אסון כבד. 

לא פחות מחמישה צוותים של כבאים נכחו בשריפה שהתפשטה במהירות, כאשר בזמן שחלקם עסוקים בכיבוי האש שאחזה במיכלי הגז, האחרים מתרכזים בכיבוי האש שהגיעה לדירות - במאבק של למעלה מחצי שעה. 

בתחנת הכבאות של מחוז ירושלים נפתחה כעת חקירה שתבדוק מהן הנסיבות שהביאו לשריפה. "סמוך לשעה 14:20 הוזנקו צוותי כיבוי והצלה רבים לרחוב ירמיהו, בעקבות דיווחים על שריפה בסמוך לבניין. כשהצוותים הגיעו למקום הם הבחינו במיכלי גז הבוערים בעוצמה, ועלולים להתפוצץ בכל רגע ולגרום לאסון בקנה מידה גדול", כך סיפר טפסר משנה רוני סונינו, מפקד התחנה האזורית רוממה. "לוחמי האש צמצמו מרחק אל המיכלים שהאדימו מרוב חום, והאש נפלטה מהם כמו להביור ענק. הלוחמים ביצעו כיבוי של המיכלים ולאחר מכן איטום של דליפת הגז".

תגיות:דליפהירושליםנסבלוני גז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה