חדשות בארץ

יממה אחרי חלוקת הדוחות באשדוד: ונדליזם בעירייה

אלמונים השליכו אבנים לעבר אגף הגביה בעירייה וניפצו חלונות, ראש העירייה צירף תמונות וכתב: "הסתה מובילה לאלימות. פסיקת בית המשפט מחייבת את אשדוד לפעול. כולנו מחויבים לחוק"

  • י"ט שבט התשע"ח
(צילום מהזירה, מתוך פיסבוק)(צילום מהזירה, מתוך פיסבוק)
אא

יממה אחרי חלוקת הדוחות לעסקים בפתוחים בשבת באשדוד בניגוד לחוק, אלמונים השליכו לפנות בוקר אבנים לעבר אגף הגביה בעירייה. בעירייה מעריכים כי חלוקת הדוחות היא זו שהובילה לוונדליזם על ידי תושבים זועמים, אך במשטרה לא מאשרים את החשדות הללו. במסגרת הוונדליזם, חלונות נופצו ונזק נגרם למקום.

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי צירף תמונות של הנזק שנגרם וכתב: "הסתה מובילה לאלימות. לצערי פתחנו את הבוקר בעיריית אשדוד עם תמונות הוונדליזם האלה וזה עצוב מאוד. מתווה השבת המתגבש דורש סבלנות. כן, סבלנות. הבטחתי פתרון, ואנחנו בדרך אליו אבל ישנם עוד מספר קטן של אתגרים לעבור בדרך, עקב פסיקת בית המשפט אשר חייבה את אשדוד לפעול. על כן, ההתראות והקנסות שניתנו בשבת בחלק מהעסקים (מעבר לעובדה שאכיפה זו אינה דבר חדש) הם שלב הכרחי במתווה המתגבש לאחדות באשדוד, בעיקר בשל הצורך שיעמוד בסופו של יום, במבחן בית המשפט. כולנו מחויבים לחוק". עוד כתב לסרי: "לא אגרר לפופוליסטיות והסתה אשר פוגעת בתדמיתה של אשדוד ולצערי, כמו שאתם רואים, כבר הובילה למעשים ולמקרה וונדליזם. אשדוד תצא מהמשבר הזה חזקה יותר - סמל ומופת ובעיקר מקור לחיקוי. הכל תלוי בנו. בי ובכם. סבלנות".

כזכור, אתמול חולקו דוחות לעסקים הפתוחים בשבת במתחם הקניות ביג. הקנסות, בגובה, 320 שקל, עוררו סערה בקרב בעלי העסקים וזכו לגינוי מטעם חברי אופוזיציה. יחד עם זאת, בעירייה מתכוונים להמשיך במדיניות חלוקת הדוחות.

תגיות:אשדודשבתדוחותונדליזם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה