חדשות בארץ

"החשבון נסגר": המחבל מחוות גלעד חוסל הלילה באזור ג’נין

אחרי תפיסת החוליה שהייתה מעורבת בפיגוע, מבצע של השב"כ והימ"מ באזור ג'נין הוביל לתפיסת המחבל אחמד ג'ראר, שיצא חמוש ממבנה בו הסתתר ונורה. שר הביטחון: "זה היה עניין של זמן. בקרוב נשים יד על רוצחו של איתמר בן גל"

  • כ"א שבט התשע"ח
(כוחות הביטחון הלילה, צילום: פלאש 90)(כוחות הביטחון הלילה, צילום: פלאש 90)
אא

כוחות הביטחון חיסלו לפנות בוקר (שלישי) את אחמד ג'ראר, תושב ג'נין, הוא המחבל שביצע את הפיגוע בחוות גלעד במסגרתו נרצח באכזריות הרב רזיאל שבח לפני כחודש ימים. את המבצע בהובלת שירות הביטחון הכללי (שב"כ) בשיתוף כוחות הימ"מ של משטרת ישראל. המטרה הייתה להביא למעצרו של ג'ראר ביאמון שבאזור ג'נין, אולם המחבל יצא המבוקש חמוש ממבנה בו הסתתר, מה שהוביל את הכוחות לבצע ירי. על גופתו של ג'ראר נמצא רובה M16 ותיק עם מטענים, והוא הסתיים ללא נפגעים בצד הישראלי. קודם לכן, לפני חיסולו, ניסו כוחות הביטחון לתפוס את ג'ראר בכפר בורקין הסמוך לג'נין. הם ביצעו חשוד בסיוע לחוליה שביצעה את הפיגוע. לפני המבצע כיתרו בתים בכפר וקראו לג'ראר עצמו להסגיר את עצמו אולם לא הצליחו לאתרו. צה"ל כבר עצר ארבעה פלסטיינים, השייכים לחמולת ג'ראר, במעורבות לפיגוע.

משב"כ נמסר כי החיסול בוצע לאחר הפעלת מאמצים מודיעיניים ומבצעיים מורכבים, שהחלו מיד לאחר הפיגוע בחוות גלעד. "ג'ראר היה מוכר כפעיל מרכזי בהוצאת הפיגוע לפועל ואף השתתף בו באופן אישי. הוא ושותפיו לביצוע הפיגוע מעורבים בניסיונות נוספים לתכנן ולהוציא פיגועים אחרים לפועל", נמסר.

מי שבירך על חיסולו של המחבל היה שר הביטחון אביגדור ליברמן. "החשבון נסגר. אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"מ על פעולה מוצלחת. היה ברור שזה רק עניין של זמן, עד שנפגע בראש החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל. אני מקווה ומאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל", אמר.

תגיות:מחבלפיגועחוות גלעדחוסל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה