חדשות בעולם

זכתה ב-570 מיליון דולר, אך טרם דרשה את הפרס – לא תאמינו מדוע

הזוכה בלוטו בסך 570 מיליון דולר טרם לקחה את הפרס, בטענה כי אינה מעוניינת להיחשף בשמה ובתמונתה, כיוון שהפרסום עלול להרוס את חייה

  • כ"ב שבט התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הזוכה ב-570 מיליון דולר בהגרלת הלוטו תבעה את הנהלת הלוטו בדרישה לא לחשוף את זהותה באמצעי התקשורת, זאת בניגוד לתקנות הלוטו הקובעות כי הזוכים בפרס הראשון ייחשפו בשמם ויגלו תמונתם.

הזוכה, שידעה על זכייתה כבר מתאריך 6 לינואר, טרם תבעה את מימוש הזכייה רק בשל אי רצונה להיחשף.

על פי החוק המצוי בניו המפשייר, שם מתגוררת הזוכה, שם הזוכה הינו "מידע שצריך להימסר לציבור", אולם עורכי הדין ששכרה הזוכה טוענים כי פרטיותה חשובה יותר מהאינטרס הציבורי חסר התועלת בחשיפת שם הזוכים.

בלוטו מתנגדים לטענה: "למרות שאנו מכבדים את רצונם של הזוכים להישאר אנונימיים, חוקי המדינה וכללי הגרלות מכתיבים בבירור כי על הזוכה בפרס להיחשף בשמה", הסביר צ'רלי מק'קינטייר, מנכ"ל הלוטו של ניו המפשייר. עוד הבהיר כי הם התייעצו עם משפטנים, שאמרו כי על הכרטיס הזוכה לקבל יחס "כמו בכל כרטיס אחר".

בתוכן התביעה מתארת הזוכה את היותה אחת הפעילות בקהילה, וברצונה  להישאר להתגורר באזור לאחר מימוש הזכייה: "זה לא יהיה אפשרי ברגע שאנשים ידעו שזכיתי בכל כך הרבה כסף", אמרה.

"היא רוצה להמשיך בעבודתה, היא רוצה את החופש ללכת למכולת או להשתתף באירועים ציבוריים מבלי להיות ידוע או כזוכה בחצי מיליארד דולר", הסבירו עורכי הדין בתביעה. "היא רוצה להישאר בניו המפשייר, ולתת בחזרה למדינה ולקהילה שנתנו לה כל כך הרבה".

בימים אלו ממתינים כולם לשמוע מה תהיה פסיקת השופט בנושא, רק כדאי שזה יהיה בהקדם כיוון שאת הפרס ניתן לדרוש רק במשך השנה מיום מההגרלה.

תגיות:לוטוזכייהתביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה