חדשות בארץ

ההיסטוריה חוזרת: משפחתו של איתמר בן גל הי"ד, שמעה על האסון דרך כלי התקשורת

ההיסטוריה חוזרת והשבוע זה קרה שנית: רבים מבני משפחתו של הרב איתמר בן גל הי"ד, שנרצח השבוע בידי המחבל הפלסטיני בכניסה לאריאל שבשומרון - שמעה על האסון הנורא דרך כלי התקשורת, לאחר הודעה רשמית של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "דודה שלי ידעה שהוא פצוע אבל לא ידעה שהוא נפטר וקיבלה את זה מאוד קשה"

הרב איתמר בן גל הי"ד עם שניים מילדיוהרב איתמר בן גל הי"ד עם שניים מילדיו
אא

ההיסטוריה חוזרת והשבוע זה קרה שנית: רבים מבני משפחתו של הרב איתמר בן גל הי"ד, שנרצח השבוע בידי המחבל הפלסטיני בכניסה לאריאל שבשומרון - שמעה על האסון הנורא דרך כלי התקשורת, לאחר הודעה רשמית של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הפצוע מהפיגוע בצומת אריאל נפטר", אמר נתניהו בהודעתו, בזמן שבני משפחתו של בן גל הי"ד כלל לא העלו על דעתם שמדובר ביקירם. 

"דודה שלי ידעה שהוא פצוע אבל היא לא ידעה שהוא נפטר", משחזרת בת הדודה רווית רווח. "ואז רגע אחרי זה היא שמעה כבר בחדשות שהוא נפטר, והיא קיבלה את זה מאוד מאוד קשה".

ולצערנו, זהו אינו המקרה היחידי שבו בני משפחת הנרצחים מקבלים את ההודעה על מות יקיריהם דרך הרשתות החברתיות ובכלי התקשורת. 

גם הדס מזרחי, אלמנתו של ברוך מזרחי ז"ל, משחזרת את הרגע שבו קיבלה את הבשורה המרה על מות בעלה - לא פחות ולא יותר, דרך הוואטסאפ. "אני זוכרת שחברות שלי עוד ידעו לפני שהילדים שלי ידעו ולפני שהמשפחה שלי ידעה, אחרי שזה עבר בווטסאפ", משחזרת מזרחי בראיון ליערה שפירא. "חמותי היא אישה חולה, והיא פשוט התעלפה ולא הצליחה לקום. הילדים שלי אמרו שהם שמעו משמועות, למרות שכל הזמן חשבתי שהם לא יודעים. ואז הבנות שלי אומרות לי: 'אמא, את יודעת שידענו לפני כן, אבל לא רצינו להדאיג אתכם?'".

תגיות:וואטסאפאסוןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה