ונשמרתם

הותר לפרסום: בן 36 מאלעד נפטר מסיבוך שפעת. משרד הבריאות קורא לציבור להתחסן

משרד הבריאות התיר לפרסום הבוקר (ה') כי תושב אלעד בן 36 נפטר בעקבות סיבוך שפעת בלבו, וכי בת 49 מורדמת ומונשמת אף היא כתוצאה מקריסת מערכות כללית כתוצאה משפעת. לאור המצב משגר משרד הבריאות בקשה דחופה מהציבור: "גשו להתחסן"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחר שנגיף השפעת גבה מחיר כבד בארה"ב, כעת הוא מגיע לישראל - קשה ומפחיד מתמיד: משרד הבריאות התיר לפרסום הבוקר (ה') כי תושב אלעד בן 36 שלקה בדלקת בשריר הלב, נפטר כתוצאה מסיבוך שפעת.

על פי כתבה שפורסמה ב'ווינט' על ידי ד"ר איתי גל, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו - קיבל דיווח מרופאה קרדיולוגית בטיפול נמרץ על חמישה מקרים של שפעת מזן B ודלקת שריר הלב - שהוגדרה על ידי הרופאים כ'קטלנית ומהירה'. 

פגיעת לב שנגרמת בעקבות השפעת מזן B היא פגיעה שפחות מוכרת בארץ, ומשרד הבריאות חוקר כעת את כל חמשת המקרים שדווחו. למעשה, השפעת השנה היא כל כך קטלנית עד שבארה"ב לבדה דווח על 54 ילדים בריאים שנפטרו מהמחלה ומצב חירום הוכרז בה. 

באנגליה דווחו מספר מקרים זהים של תמותת ילדים ומבוגרים, וכעת גורסים הרופאים כי השנה הזו היא השנה הקשה ביותר שנצפתה מזה כעשור - מבחינת תמותה בעקבות שפעת. 

בעקבות המקרה הטראגי של הצעיר מאלעד שנפטר, קורא כעת משרד הבריאות לציבור ללכת ולהתחסן נגד השפעת, זאת למרות שמדובר בזן שגורם לחולי קל יחסית לשאר הזנים.

תגיות:מוותשפעתחיסוןאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה