הפלה

אתמול: תאומות באו לעולם בזכות מחלקת אמ"א

בשעה חמש לפנות בוקר הגיעה הבשורה המשמחת: תאומות נולדו לבני זוג שהחליטו להימנע מהפסקת היריון ולשמור על הבנות. "תודה לכם", כתבה האמא, "תודה לקל. קיבלתי אוצר"

אא

שיחת טלפון נרגשת שהגיעה למחלקת אמ"א אתמול (חמישי) בשעות הבוקר המוקדמות, גרמה לשמחה במחלקה ובכלל. אמנם שיחות כאלו הן עניין שבשגרה, שכן אין שבוע בו לא מתבשרת המחלקה על אישה שלוותה על ידיה, ובשעה טובה ומוצלחת ילדה את בנה או את בתה. אלא שהפעם היה מדובר בשמחה כפולה, שכן לצורית, היולדת, לא נולד עולל אחד, אלא תאומות מתוקות.

"השמחה וההתרגשות גדולה", אומרים במחלקת אמ"א כאשר מביאים את סיפורה של צורית. היא הגיעה אליהם במצב לא קל, אחרי שגילו היא ובן זוגה שהיא בהיריון. באותו שלב עוד לא ידעו שמדובר בתאומים, אך כבר אז, כשחשבו שזה עובר בודד, הם היו בטוחים שהם עומדים להפסיק את ההיריון, שכן הוא לא היה מתוכנן כלל. כמה שבועות לאחר מכן, כשהתברר שההיריון רב-עוברי, כבר היה ברור להם שהם בוחרים בהפלה. "היה ברור לנו שעם ילד אחד לא נצליח להתמודד, ועם שניים זה בוודאי בלתי אפשרי", הם הסבירו.

במחלקת אמ"א התגייסו כדי לעזור וכדי למנוע מצב בו הלחץ וההלם מההיריון שהגיע במפתיע, יגרמו חלילה להחלטות שיצטערו עליהן בעתיד. הם שוחחו בנפרד, גם עם האמא שחששה בעיקר מגידול הילדים, וגם עם האב שחשש באופן טבעי מהעול הכלכלי הכבד.

במחלקת אמ"א תיארו להורים המבולבלים את הערך לבחירה בחיים ושהתמונה יכולה להתבהר לטובה הרבה מכפי שהיא מונחת לפניהם כעת. פעמים אנחנו חושבים שאנחנו אמורים לגדל את הילדים בעול מכביד, אז כדאי שנבין שבהמשך החיים הילדים לרוב מגדילים אותנו וזה נקרא - 'לעשות חיים', כל נשמה היא חשובה ובפרט שיש כאן כפל חיים, הריון התאומים. הן גם הוסיפו וסיפרו על מקרים נוספים אותם הן ליוו שהסתיימו בלידה בריאה ובאושר גדול, וכן התחילו במחלקה לתמוך בבני הזוג מבחינה כלכלית כבר באותו רגע, עוד טרם הלידה.

בחודשים האחרונים ליוו במחלקת אמא את צורית, עודדו ותמכו בלי הפסקה. לא פלא שאתמול (חמישי) בשעה חמש לפנות בוקר, כשהתקבלה בארגון תמונה של התאומות, כשהן עדיין בחדר הלידה, ההתרגשות הייתה חלק מהעשיה. לצד התמונה כתבה האם: "תודה רבה לכם, תודה לקל, הן מתוקות אמתיות, פשוט אוצר !!!! זכיתי. מודה לכם. מודה לקל"

כמו שהגדירו זאת במחלקה: "לחשוב שהתאומות הללו יכלו חלילה גם לא להיות פה איתנו ומי היה יכול לשאת זאת כל החיים, ושוב לא נמצאה האמא שהתחרטה על הנולד ברוך ה'".

ועוד צוין: "אלו לא רק התאומות המתוקות האלו שזכו להגיע לעולם, אלא כל הצאצאים שבעזרת ה' יצאו מהן בעתיד. דורי-דורות שיזכו לגדול, בזכות ההחלטה הנכונה שהתקבלה ברגע הנכון".

בשעות אלו כבר יוצא אל ההורים סיוע מצד הארגון, כדי שלא יחסר להם דבר ושהם יוכלו לגדל את התאומות המתוקות בשקט, ברוגע, ובהרבה שמחה ואהבה. מזל טוב!

 
 
תגיות:הפלהמחלקת אמ"א

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה