חדשות יהדות

בעקבות ההסתה של חמאס: אבטחה צמודה לרב הראשי יצחק יוסף

אחרי התלונה של הרבנות במשטרה והפניה של השר לשירותי דת לשר לביטחון פנים, הגיע הרב הראשי לאירוע עם מאבטח צמוד. הסיבה: תמונתו שהוצגה במהלך טקס הזיכרון למחבל אחמד ג'ראר

  • כ"ז שבט התשע"ח
הרב הראשי יצחק יוסף (צילום: פלאש 90)הרב הראשי יצחק יוסף (צילום: פלאש 90)
אא

אחרי שהגישה בימים האחרונים תלונה למשטרת ישראל בגין הסתה לרצח, הרבנות הראשית התבשרה כי יוצמד מאבטח לרב הראשי. כזכור, בימים האחרונים החליטה הרבנות לפנות למשטרה בעקבות איומים והסתה לרצח כנגד הרב יצחק יוסף, אולם מאוחר יותר פנה גם השר לשירותי דת דוד אזולאי לשר לביטחון פנים גלעד ארדן וביקש ממנו להצמיד מאבטח לרב הראשי. השר אזולאי נענה בחיוב והלילה הגיע הרב הראשי למסיבת בר מצווה בחדרה, הקשורה למשפחתו של רבה הראשי ישראל ביטון, כשהוא מלווה במאבטח.

לאחרונה נחשף כרוז על ידי הזרוע הצבאית של חמאס, בו מוצגת תמונתו לצד ח"כ גליק ורבנים נוספים. התמונות צולמו בטקס זיכרון שנערך על ידי ארגון הטרור למחבל אחמד ג'ראר, אחד מרוצחי הרב רזיאל שבח שחוסל לאחרונה. לצד תמונתו נראו רעולי פנים מחזיקים כרזה ועליה התמונות של מספר רבנים ופוליטיקאים ישראלים. בין היתר פורסמו תמונותיהם של הרב יוסף, ח"כ גליק, ח"כ לשעבר משה פייגלין, הרב רזיאל שבח ז"ל שנרצח בפיגוע בחוות גלעד ועוד. במכתבו כתב השר כי יש לפעול במהירות על מנת להבטיח שבטחונו של הרב הראשי לא ייפגע. "אבקש לפעול בהקדם לבירור האיום מול הגורמים הרלוונטיים וכן לדאוג לאבטחה מיידית של הרב הראשי לישראל וזאת עד להסרת האיום", כתב אזולאי.

ג'ראר, כזכור, חוסל על ידי כוחות הביטחון לפני כשבוע. המחבל, תושב ג'נין, הוא המחבל שביצע את הפיגוע בחוות גלעד במסגרתו נרצח באכזריות הרב רזיאל שבח לפני כחודש ימים. את המבצע בהובלת שירות הביטחון הכללי (שב"כ) בשיתוף כוחות הימ"מ של משטרת ישראל. המטרה הייתה להביא למעצרו של ג'ראר ביאמון שבאזור ג'נין, אולם המחבל יצא המבוקש חמוש ממבנה בו הסתתר, מה שהוביל את הכוחות לבצע ירי. על גופתו של ג'ראר נמצא רובה M16 ותיק עם מטענים, והוא הסתיים ללא נפגעים בצד הישראלי.

תגיות:חמאסהרב יצחק יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה