חדשות בארץ

חוצה גבולות: חיזבאללה שלח חולה נפש לבדוק את ’תקינות’ גדר הביטחון

כוח צה"ל שערך סיור באזור גדר הביטחון הפרושה בנקודת המפגש בין שטחי לבנון לארץ - הצליח ללכוד חשוד שחצה את הגדר, והביא אותו לתחקיר בטחוני. בתחקיר טען החשוד המעורער בנפשו כי שני אנשי חיזבאללה הם אלו ששלחו אותו וכי המטרה הייתה לבדוק את רמת הקושי שבחציית הגבול עם ישראל

קטע מגדר המערכת (צילום: shutterstock)קטע מגדר המערכת (צילום: shutterstock)
אא

כוח צה"ל שערך סיור באזור גדר הביטחון הפרושה בנקודת המפגש בין שטחי לבנון לארץ - הצליח ללכוד חשוד שחצה את הגדר, והביא אותו לתחקיר בטחוני. בחקירה התברר כי מדובר באזרח לבנוני מעורער בנפשו, שטען כי נשלח ל'משימת ריגול' על ידי שני פעילי חיזבאללה בשם האחים מהדי ועלי שחרור, תושבי הכפר חבוש. 

לדברי החשוד, השניים איימו על חייו ואמרו לו כי יאשפזו אותו בבית החולים לחולי נפש באם לא יבצע את המשימה - זאת על מנת שיוכלו לבדוק את רמת הקושי בחדירה לשטחי ישראל. החשוד סיפר שמהדי שחרור הסיע אותו על אופנוע אל הנקודה שממנה יצא לשטחי הארץ, ואחת ההוראות שקיבל לפני שנפרד ממנו היו לשים לב לכל אות שמתקבלת מהגדר החשמלית שבגבול המערכת. 

לדברי גורמי הביטחון, מדובר בניצול מחפיר של אזרחים תמימים בידי פעילי החיזבאללה - שלא בוחלים בשום אמצעי כדי להשיג עוד ועוד מידע על כוחות הביטחון הישראליים. 

תגיות:לבנוןגבולחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה