חדשות בעולם

פלורידה: 17 הרוגים בפיגוע ירי של תלמיד לשעבר, ביניהם מספר יהודים

17 בני אדם נרצחו אתמול (ד') בבית ספר תיכון בפארקלנד, פלורידה - ביניהם מספר תלמידים יהודים. הרוצח הוא צעיר בן 19 בשם ניקולס קרוז, תלמיד לשעבר בבית הספר שסולק על רקע בעיות משמעת קשות

אא

17 בני אדם נרצחו אתמול (ד') בבית ספר תיכון בפארקלנד, פלורידה - ביניהם מספר תלמידים יהודים. הרוצח הוא צעיר בן 19 בשם ניקולס קרוז, תלמיד לשעבר בבית הספר שסולק על רקע בעיות משמעת קשות. 

קרוז נעצר זמן קצר לאחר הטבח בשכונה סמוכה לבית הספר, הודות לעדותם של מספר תלמידים שזיהו אותו ויידעו את המשטרה. שריף המחוז, סקוט יזרעאל, סיפר כי קרוז החל את מסע ההרג שלו מחוץ לבית הספר ואחר המשיך פנימה אל המסדרונות והכיתות, וירה בכל מי שנקרה בדרכו. כתוצאה מהירי נהרגו כאמור 17 בני אדם, חלקם בזירה עצמה וחלקם בבתי החולים. 

בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת המקומיים, נראים התלמידים המפוחדים כשהם מסתתרים מתחת לשולחנות וצועקים לעזרה. מאות מהם הצליחו לברוח ואחרים פונו לאחר שצוותי ה-FBI הגיעו למקום. רוברט ראנסי, המפקח החינוכי האזורי, התבטא ואמר כי לא התקבלה כל התראה לגבי ירי פוטנציאלי, וכי מדובר ב"מצב מחריד עם נפגעים רבים בזירה".

נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ התייחס אף הוא לאירוע המצער וכתב בחשבון הטוויטר שלו מילות נחמה למשפחות הקורבנות. "תפילותיי ותנחומיי למשפחות הקורבנות באירוע הירי הנורא בפלורידה. אסור לעולם ששום ילד, מורה או כל אחד אחר ירגיש חוסר ביטחון בבית ספר אמריקני. בדיוק דיברתי עם המושל ריק סקוט, ואנחנו עובדים ביחד עם רשויות אכיפת החוק על אירוע הירי הנורא הזה".

תגיות:בית ספרטבחפלורידהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה