חדשות בעולם

"שונא יהודים ושחורים": הצ’אטים של הרוצח הנתעב מפלורידה - נחשפים

לפי דיווח נרחב שמתפרסם הבוקר (א') ברשת CNN, הרוצח ניקולס קרוז בן ה-19, נהג לחשוף לעיני חבריו את שנאתו היוקדת ליהודים ושחורים, שאת שניהם " צריך לקשור בשרשראות ולערוף את ראשם" כדבריו.

ניקולס קרוז בדרך לבית המשפט ניקולס קרוז בדרך לבית המשפט
אא

שלושה ימים בלבד לאחר הטבח הנוראי בבית הספר התיכון בפלורידה, נחשפות התכתבויות של הרוצח בקבוצת צ'אט גזענית שבה השתתף בהן כתב אמירות אנטישמיות כנגד יהודים, זאת למרות הטענה שאמו הביולוגית - אותה מעולם לא פגש, היא יהודייה.

לפי דיווח נרחב שמתפרסם הבוקר (א') ברשת CNN, הרוצח ניקולס קרוז בן ה-19, נהג לחשוף לעיני חבריו את שנאתו היוקדת ליהודים ושחורים, שאת שניהם" צריך לקשור בשרשראות ולערוף את ראשם" כדבריו. במקרה אחר כתב קרוז כי הוא חושב שהוא הולך לרצוח אנשים, אבל לאחר מכן התחרט וכתב שזה היה בצחוק. לאחר הטבח, הרשויות גילו שהירי בוצע מרובה מסוג AR-15 שנרכש על ידו באופן חוקי.

מאז שקרוז הצטרף לקבוצה לפני כשנה, הוא תפס את החלק הדומיננטי יחד עם עוד שישה חברים, כולם בטווח הגילאים שבין 18-19. עשרות פוסטים, סרטונים והודעות גזעניות פורסמו בקבוצה, אבל השנאה של קרוז - עלתה על כולם. עד כדי כך שאחד החברים בעצמו הגיב על פוסט שלו ואמר כי: "למרות שגם אני שונא שחורים, עוד לא הגעתי לדרגה שלך".

בתגובה לדבריו הסביר קרוז כי "את השחורים אני שונא כי הם שחורים, ואת היהודים אני שונא כי הם רוצים להשמיד את העולם".

ב-FBI מדברים כעת על הקלות הבלתי נסבלת שבה נמכרים כלי נשק בארה"ב - לכל דורש. על פי הדיווח ב-CNN, קרוז רכש בשנה שעברה לפחות חמישה (!) רובים, באופן חוקי - שאת אחד מהם ה'ארסנל', הציג לראווה באחד הפוסטים שלו.

סרטון שהצליח לזעזע את חוקרי ה-FBI במיוחד הוא זה שבו נראה קרוז כשהוא יורה ברובה מחוץ לחלון, בשעת לילה מאוחרת. בשיחה אחרת בקבוצה האנטישמית, סיפר קרוז לחבריו כי "האימא האמיתית שלי הייתה יהודיה, אבל אני שמח שלא פגשתי אותה".

במקרה בעייתי אחר פרסם קרוז תמונה של צפרדע חסרת גוף, ולצדה פוסט שאומר שהוא האחראי למותה. באותה הזדמנות ניצל קרוז את הבמה כדי להתרברב על ציפורים שהצליח להרוג עם האקדח שלו, אך כמה מחברי הקבוצה הביעו סלידה ממעשיו. "כלפי חוץ הוא נראה נחמד, אבל הייתי אומר שיש לו כמה בעיות נפשיות", אמר אחד מחבריו. אני באמת יודע שהוא אוהב אקדחים ושונא ליברלים".

תגיות:רצחיהודיםבית ספררוצחפלורידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה