חדשות בארץ

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף תשתית תת קרקעית ברצועה

אחרי שיגור הרקטה לעבר ישראל, שלא גבתה נפגעים, חיל האוויר תקף הלילה סמוך לשדה התעופה ההרוס באמצעות טילים. מדובר צה"ל נמסר: "חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועה, מעל ומתחת לקרקע"

  • ד' אדר התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

חיל האוויר תקף הלילה (שני) תשתית תת-קרקעית בדרום רצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור רקטה שהתפוצצה אמש בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. דובר צה"ל מסר: "חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה, מעל ומתחת לקרקע. הצבא ימשיך לפעול על מנת לאפשר ביטחון לאזרחי ישראל בכל האמצעים שעומדים לרשותו". על פי דיווחים, התקיפה בוצעה ליד שדה התעופה ההרוס, סמוך לגבול ישראל. חיל האוויר ירה מספר גדול של טילים בשטח פתוח.

התגובה של צה"ל מגיעה לאחר שאתמול, סמוך לשעה עשר בערב, נשמעה אזעקה בשדרות וביישובים במועצה האזורית שער הנגב. צה"ל דיווח כי אין כל נפגעים כתוצאה מהנפילה. קודם לכן, בסוף השבוע, התפוצצה רקטה על גג של בית ביישובי שער הנגב, אך היא לא התפוצצה וגרמה נזק קל בלבד, כשבני הבית לא נפגעו.

כזכור, ההתחממות בגבול הרצועה החלה כששני חיילים נפצעו קשה ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל כתוצאה מפיצוץ מטען באזור הגבול בדרום רצועת עזה. המטען הופעל בסוף השבוע בעת סיור צה"ל מול עין השלושה, כשהחיילים הגיעו לבדוק דגל חשוד על הגדר. כוחות הצלה הוזעקו למקום והפצועים הגיעו בעזרת מסוק לבית החולים סורוקה. בעקבות התקיפה, צה"ל הגיב בירי טנק לעבר עמדת תצפית בדרום הרצועה. מבחינת היקף הנפגעים, האירוע הזה הוא הקשה ביותר מאז התקרית בגבול הרצועה בסוף מבצע צוק איתן. בתגובה לירי, בתקיפות שנערכו בלילה שבין ראשון לשבת פגעו מטוסי חיל האוויר וכן טנקים של חיל שריון ב-18 יעדים של חמאס. בהודעת דובר צה"ל נמסר אז כי התקיפה כללה מנהרה התקפית בשכונת זייתון במזרח העיר עזה, שמונה מטרות ב"מתחם צבאי של חמאס באזור נצרים" וכן "תשתית לייצור אמצעי לחימה ואימונים". עוד צוין כי שתי עמדות תצפית של חמאס הותקפו בירי פגזי טנק.

תגיות:תקיפהעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה