חדשות בעולם

מצמרר: באמצע ההכנות לקבורה, אצבעות המת התחילו לזוז

שוב זה קורה: אדם מסין הוכרז בטעות כמת, אך באמצע ההכנות לקבורה גילו האנשים שטיפלו בו כי הוא זז וכי הדופק שלו חזר. אלא שעד שהצוות הרפואי הוזעק למקום - האדם הספיק למות באמת

הואנג באמצע ההכנות לקבורה, בעת גילוי הדופק (צילום מסך)הואנג באמצע ההכנות לקבורה, בעת גילוי הדופק (צילום מסך)
אא

 

שוב זה קורה: אדם מסין הוכרז בטעות כמת, אך באמצע ההכנות לקבורה גילו האנשים שטיפלו בו כי הוא זז וכי הדופק שלו חזר. המקרה אירע לאחרונה באחד מבתי החולים בעיר שיאן שבסין, לאחר שגבר בשם הואנג (שם משפחה) הובהל הישר אל חדר המתים, לאחר שאשתו העידה כי הוא 'מת בשנתו'.

מה שמעורר תמיהה גדולה בסיפור שלפנינו הוא שאף אחד מגורמי הקבורה שבאו עמו במגע, לא טרח לבצע בדיקות רפואיות. כולם הסתמכו אך ורק על דברי האישה - שסיפרה שבעלה לקה בסרטן הקיבה לפני חודשים ספורים, ושוחרר לביתו לפני מספר שבועות כדי שיוכל למות בביתו. "הוא שוחרר כדי שיוכל לבלות את ימיו האחרונים עם האנשים שהוא אוהב, ולמות בבית בשלווה", סיפרה האישה. "כשהלכתי להעיר אותו, ראיתי שהוא לא מגיב והגוף שלו נוקשה וקר. התקרבתי אליו אבל הוא לא נשם והייתי בטוחה שהוא מת במהלך השינה".

בחושבה כך, האישה מיהרה להתקשר לשירותי הלוויות, וביקשה שיבואו לקחת את בעלה לקבורה, ומי שנשלח כלל לא העלה בדעתו להוביל את האיש ראשית לבדיקות בבית החולים. ה'מת' הובהל ישירות לחדר המתים - שם נעשו ההכנות המסורתיות לקבורתו.

אלא שבאמצע ההכנות, האנשים שטיפלו באיש והלבישו אותו בבגדים המיוחדים - נחרדו לגלות כי אצבעותיו זזות פתאום והדופק חזר אליו. מבוהלים ומפוחדים רצו האנשים החוצה כדי להזעיק עזרה רפואית, אולם במהלך הדקות הארוכות עד שזה קרה - הואנג נפטר באמת. "כששמעתי מה קרה, לא האמנתי", שחזרה האישה בראיון לרשת החדשות המקומית בעיר, זאת למרות שהמקרה שלה הוא כבר השלישי במספר שמתרחש במדינה בתוך חודשים ספורים.

תגיות:קבורהמתיםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה