חדשות בארץ

האולטימטום של נתניהו: פתרון ארוך טווח או בחירות

רה"מ, בנימין נתניהו, שיגר לראשי הקואליציה מסר מוושינגטון כי ברצונו למצוא פתרון קבוע וארוך טווח למשבר הגיוס, אחרת יעדיף ללכת לבחירות: "ראש הממשלה לא רוצה פתרון זמני למשבר, ושבעוד חודש חודשיים הכל יחזור על עצמו"

  • י"ט אדר התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

בעקבות החרפת המשבר סביב חוק הגיוס, ואיום שר הבטחון אביגדור ליברמן ושר האוצר משה כחלון לפרוש מהקואליציה במידה ובקשותיהם לא ייענו, ציינו גורמים בפמליית רה"מ כי נתניהו שיגר היום (ג'), מסר לראשי מפלגות הקואליציה לפיו הוא מעוניין במציאת פתרון ארוך טווח עבור משבר הגיוס ואין רצונו לקיים בחירות מוקדמות, כך על פי דיווח בערוץ 10.

"ראש הממשלה לא רוצה פתרון מקומי וזמני למשבר הפוליטי ושעוד חודש חודשיים הכל יחזור על עצמו", לדברי מקור בפמליית רה"מ.

"באופן אמיתי אנחנו לא רוצים בחירות", מסר מקור בסביבת נתניהו. "למרות הסקרים המחמיאים ראש הממשלה זוכר שאתה יודע איך אתה נכנס לבחירות אבל לא יודע איך תצא מהן".

בסביבת ליצמן  נמסר בתגובה: "אין כל תיאום עם רה"מ על בחירות. ליצמן הביע היום הערכתו כי רה"מ רוצה בחירות - לאור העובדה שאינו מתאמץ מספיק לסיים את המשבר וכי הליכוד אינו מציג מתווה לפתרון - לו רה"מ היה רוצה היה פועל לכך יותר. ליצמן אינו רוצה בחירות אך לא יחשוש מהליכה לבחירות אם לא יעבור חוק גיוס מתוקן לפני אישור התקציב כפי הוראת מועצת גדולי התורה".

תגיות:בחירותראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה