חדשות בארץ

מי נכנס למחלקה האונקולוגית כדי...לגנוב? פוסט מצמרר שלא יותיר אתכם אדישים

אדם אלמוני נכנס לאחרונה למחלקה האונקולוגית בהדסה עין כרם - וגנב מאחד החולים טלפון וטאבלט שבו אוחסנו תמונות יקרות של בנו שנהרג בתאונת דרכים. כעת מתחננת אשתו של רופא במחלקה בפני הגנב, להחזיר את החפצים היקרים לחולה ובכך להציל את חייו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הפוסט שעושה שמות ברשת: יערה קלמנוביץ' היא רעייתו של רופא שעובד במחלקה האונקולוגית בבית החולים 'הדסה עין כרם', בירושלים. לאחרונה פרסמה קלמנוביץ' פוסט שגרם לאלפי גולשים לדמוע, ולא בכדי: בפוסט פונה קלמנוביץ' לאדם שנכנס למחלקה האונקולוגית וגנב טלפון, ארנק וטאבלט - מחולה שעזב את מיטתו לרגע. "גנב יקר, לא ישנתי הלילה - בגללך. אני יודעת. חסר לך כסף, בוודאי לילדיך אין מה לאכול וזו הסיבה שגנבת, אך רציתי לספר לי מי הוא אותו אדם ומה עבר עליו מאז", כותבת קלמנוביץ'. 

"הוא אדם חולה בסרטן בן 50, שאחד משני בניו נהרג בתאונת דרכים לפני כמה שנים וכל תמונותיו היו שמורות בטלפון והטאבלט שגנבת ממנו. מאז הגניבה הוא שקוע בעצב עמוק, מרגיש שעולמו חרב עליו, לא מתקשר עם רופאיו ולא מוכן לקבל טיפול. העצב מכלה אותו".

לדבריה, ללא הטיפול מציל החיים - "אין לאדם הזה סיכוי לחיות. אז אני בטוחה שלא התכוונת לפגוע בחייו של אדם, ואני בטוחה שפעלת מתוך המצוקה של עצמך. אני בטוחה שלא היית רוצה להביא למותו של אדם רק בגלל כמה שקלים, ואני בטוחה שאם תראה את הפוסט הזה - תחזיר מה שלקחת".

בשלב זה פונה קלמנוביץ' אל הגנב ומבקשת ממנו שיחזיר את החפצים הגנובים בתוך שקית שמיועדת לד"ר גיא. אך זה עוד לא הכל: "אם חסר כסף בארנק, זה בסדר - אנחנו נשלים. אתה מוזמן לכתוב על פתק איזו עזרה כספית או אחרת אתה צריך, ותשאיר את השקית במחלקה האונקולוגית עבור ד"ר גיא. אם כך תעשה, אנחנו מבטיחים לא לשאול שום דבר ולא לפנות למשטרה. 

"בן זוגי גיא שהוא רופא במחלקה, דואג מאוד לחולה שלו וביקש ממני להיעזר בפייסבוק כדי להגיע אליך", היא כותבת ומוסיפה: "ואם מישהו קנה טבלט/טלפון יד שנייה ויש לו חשד שמדובר באלה, בבקשה שלחו לי תמונה ואנחנו נשלם את מה שאתם שילמתם. תחזירו בבקשה לאיש את החפצים הגנובים ותעזרו להציל את חייו".

תגיות:גניבהאונקולוגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה