סלבס בהתחזקות

יום האישה של יובל דיין: "גאה להיות יהודייה". ואיך זה קשור לשמירת השבת שלה?

יובל דיין בהתבטאות מרגשת לרגל יום האישה: "למרות שגדלתי בבית שבו לא הכרתי מציאות של אפליה בין גברים לנשים - יום האישה עבורי הוא יום של חוזק ועוצמה". איך זה מתקשר להחלטה שקיבלה על עצמה לפני כשנתיים, שלא להופיע בשבת?

בעיגול: יובל דיין (צילום מסך)בעיגול: יובל דיין (צילום מסך)
אא

יובל דיין בהתבטאות מרגשת לרגל יום האישה: "למרות שגדלתי בבית שבו לא הכרתי מציאות של אפליה בין גברים לנשים - יום האישה עבורי הוא יום של חוזק ועוצמה".

בראיון מיוחד מספרת דיין על הרגע ההוא לפני שנתיים, שבו החליטה לא להופיע בשבת - החלטה שמאוחר יותר תכריז עליה קבל עם ועדה, שזו ה"החלטה הכי טובה שקיבלתי בחיים".

בתוך כך אמרה שההפוגה הזו של השבת, נותנת לה כוח לכתוב שירים עוצמתיים יותר, בצאת השבת. "השבת היא האיזון שלי, ולדעתי זה מאוד טבעי והגיוני לנוח בשבת", סיפרה הזמרת בראיון ל'סרוגים', ואף הוסיפה כי להחלטה לא התלווה שום פחד שזה יפגע חלילה בקריירה. "אני מאוד גאה להיות יהודייה שומרת מסורת, והחגים והשבתות בשבילי הם רגעים למלא בהם מצברים".

בראיון שהעניקה דיין, יוצאת התוכנית 'דה וויס', לרז שכניק מ'ידיעות אחרונות' - התבטאה ואמרה כי תהליך שמירת השבת החל למעשה כבר לפני כשבע שנים. לפני שנתיים אמרה כך: "כבר חמש שנים שאני הולכת לבית הכנסת ביום שישי. שבת זו ההזדמנות היחידה שלי להסתכל על השבוע, להוריד הילוך, לא לנגן ולא לשיר. לאוורר הכל. אני מאוד אוהבת את הדת, ומאוד מחוברת למסורת - זה מעניין אותי", אמרה והוסיפה: "אגב, אני היחידה בבית ששומרת שבת - והמשפחה מקבלת את זה באהבה".

תגיות:מסורתסלבסיובל דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה