סלבס בהתחזקות

השחקנית רותם זיסמן-כהן חושפת: "יודעת שדרכי היא דרך התורה"

"לכן כל אדם שאינו בתשובה או אינו מייחל – קצת קשה לי איתו, כיוון שהוא בשלב אחר בתיקון. זה לא אומר שהוא לא אדם טוב, אך אני רוצה איש ירא שמיים וצדיק לידי, שהשפה שנדבר תהיה זהה וטובה". יומנה האישי והמרגש של השחקנית רותם זיסמן-כהן, נחשף

ברקע: יומנה האישי של השחקנית, כפי שהוצג בתערוכה (קרדיט: ד"ר גיא מורג צפלביץ)ברקע: יומנה האישי של השחקנית, כפי שהוצג בתערוכה (קרדיט: ד"ר גיא מורג צפלביץ)
אא

תערוכה מיוחדת בשם 'יומני היקר' המציגה יומנים אישיים מיוחדים, נחנכה במוצאי שבת האחרון על ידי האוצר ד"ר גיא מורג צפלביץ – שנחשב לאחד מבכירי האוצרים בארץ.

התערוכה נערכה במשכן לאמנות ע"ש מאירוב ואחד היומנים שהצליח לרגש הוא זה של השחקנית רותם זיסמן-כהן, שחשפה יומן אישי אמוני במיוחד, משנת 2005. בעמוד הפותח את היומן תיארה זיסמן-כהן מילים שעוברות דרך נדבך אמוני חזק, ונסמכות על עבודת מידות פנימית וכנה.

ואלו מילותיה, מתאריך ה-17.6.05:

"אני רותם זיסמן, עברתי ועוברת ואעבור שינויים רציניים בחיי – אני יודעת שדרכי היא דרך התורה, דרך האור. להיות אדם טוב ולתקן את כל הפנים שלי, רק על ידי תיקון שלם אוכל לראות עול שלם. הטבע הוא מושלם! הכל עובד להפליא, כל דפקט וכל מגרעה שאני רואה בבני אדם – אלה בעצם מגרעות הקיימות בי. על מנת להגיע לתיקון שלם, יש עלי להסתכל פנימה ולתקן את כל המגרעות ולהסתכל על העולם בעיניים נקיות ויפות.

"לכן כל אדם שאינו בתשובה או אינו מייחל – קצת קשה לי איתו, כיוון שהוא בשלב אחר בתיקון. זה לא אומר שהוא לא אדם טוב, אך אני רוצה איש ירא שמיים וצדיק לידי, שהשפה שנדבר תהיה זהה וטובה. אני מעדיפה להיות לבדי עד אשר יגיע האדם, והוא יגיע. ה' ישלח לי אותו. להיות לבד בצניעות, להיות לבד עם כל העולם בתוכי, להיות לבד באמת ובאמונה ובתשובה. להיות לבד, אך לא...

שבת שלום".

יצויין כי השחקנית נשואה לשחקן מוריס כהן, והשניים שומרים שבת מזה עשור. 

תגיות:יומןסלבסאמונהרותם זיסמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה