חדשות בארץ

בג"ץ סירב לעתירת משפחת סלומון: אין להרוס את בית המחבל

בני משפחת סלומון הגישה עתירה בה ביקשו להרוס לחלוטין את בית המחבל שרצח בביתם לפני 8 חודשים את הסב יוסף וילדיו אלעד וחיה הי"ד. היום דחה בג"ץ את עתירתם

  • ו' ניסן התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

בני משפחת סלומון הגישה עתירה בה ביקשו להרוס לחלוטין את בית המחבל שרצח בביתם לפני 8 חודשים את הסב יוסף וילדיו אלעד וחיה הי"ד. היום דחה בג"ץ את עתירתם

בג"ץ דחה היום (חמישי) את עתירתם של בני משפחת סלומון שביקשה את הריסתו המלאה של בית המחבל שביצע את הטבח הנורא בביתם לפני 8 חודשים ורצח את הסב יוסף וילדיו אלעד וחיה, הי"ד.

שופטי בית המשפט העליון דחו את העתירה בהתאם להנחיותיהם במקרים דומים, כי רק את הקומה בה התגורר המבל ניתן להרוס, אולם את הקומה בה מתגוררים בני משפחתו אין להרוס.

גישה זו הייתה ידועה מראש לבני המשפחה, אך קיוו כי הפעם בג"ץ ישנה ממנהגו ויאשר את הבקשה מאחר ומשפחת המחבל הורשעו כי סייעו לו.

בעקבות ההחלטה אמר אביה של מיכל סלמון, שבעלה אלעד נרצח בפיגוע: "הריסת הבית לא נועדה לענישה אלא להרתעה. לא צריך להיות שופט עליון כדי להבין שאם המשפחה תקבל את הקומה השנייה וכסף מהרשות, אין הרתעה אלא רווח מהדם שנשפך".

כזכור, בליל שבת, בקיץ האחרון, חדר לישוב מוסלמי בן 19 מהכפר כובאר הסמוך, וטבח בשלושה מבני משפחת סלומון, את יוסף סלומון ושני ילדיו הי"ד.

תגיות:משפחת סלומוןעתירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה