סגולות

השנה אתן כלות: סגולה מיוחדת לפתיחת המזל, לליל חמישי הקרוב. אל תפספסו

כל מי שנתקל בחייו בשני הניסיונות הגדולים והקשים הללו - זיווג ופרנסה, יודע בדיוק להסביר מה זה עבורו  'קריעת ים סוף', וכמה הוא מצפה לרגע הזה. לפניכם סגולה מדהימה לשביעי של פסח, לפתיחת המזל והחסימות שהיו עד כה

אא
לפני הכל - באתר שבע ברכות ניסיתם כבר? רק בשבועיים האחרונים קיבלנו 17 הודעות משמחות על חתונות. להרשמה הקליקו כאן.
 
כל מי שנתקל בחייו בשני הניסיונות הגדולים והקשים הללו - זיווג ופרנסה, יודע בדיוק להסביר מה זה עבורו  'קריעת ים סוף', וכמה הוא מצפה לרגע הזה. דמיינו לעצמכם את גודל הנס: בשיא הפחד והלחץ, כשהמצרים (מיצרים) רודפים אחרינו ואינם מניחים לנו לצאת ולעבוד את ה' כפי שאנחנו מסוגלים באמת - אז ורק אז, הקב"ה מתגלה. 
 
דווקא כשהמים (של הניסיונות) מכסים את הכל ונדמה שעוד רגע כולנו טובעים במצולות חלילה, דווקא אז, כשאנחנו מתעקשים להביט קדימה ולא להתפתות להביט לאחור - מתרחשת הקריעה של הנס. דווקא כשכל הדברים וכל ההשתדלויות מגיעות למבוי סתום, כשלכאורה אין לנו ברירה אלא להרים ראשנו לשמיים ולזעוק להקב"ה מעומק המקום הצר שבו אנו עומדים.
 
דווקא ברגעים הכי מיואשים שלנו, הקב"ה קורע את הים עבורנו. זה בדיוק מה שקרה בשביעי של פסח, וזו בדיוק הסיבה שבגינה מצויה במקורות הקדושים סגולה נפלאה לפתיחת המזל ולשחרור החסימות כולן - בפרט לשני ניסיונות קשים אלו של זיווג ופרנסה, שעל שניהם נכתב כי הם 'קשים כקריעת ים סוף':
 
"אז ישיר משה את השירה הזאת" - הסגולה היא לקרוא את שירת הים בכוונה גדולה בחצות של ליל שביעי של פסח (יום חמישי הקרוב, 5.4.2018 בשעה 12:43 בלילה). בשירת הים ישנם סודות גדולים לעניין הזיווג, ואין הדבר אמור רק על רווקים ורווקות וגרושים וגרושות כי אם גם על זוגות נשואים שזקוקים לשלום בית, אהבה ואחווה ביניהם. 
 
סוד שירת הים: לתקן את המחשבות השליליות ולהעלותן אל מעייני החוכמה 
 
כתוב בספרי המקובלים כי שביעי של פסח הוא הזמן שבו נבקעו לא רק מי ים סוף, כי גם מעיינות החוכמה. וכשם שעם ישראל ניצל מן המים הזידונים אז, כך בכוחנו להינצל כיום מכל המחשבות השליליות שמקיפות אותנו.
 
הדבר נכון אצל כולם אך בפרט אצל מעוכבי שידוך מבוגרים, שלא פעם נופלים ל'מוחין דקטנות' ונוטים לחשוב שבגללם אירע הדבר שהם עדיין לא נשואים, ושאם הם היו 'נורמאליים', הם גם היו זוכים לזה. 
 
לכן חשוב שבעת אמירת 'שירת הים' יחשוב האדם על עצמו מחשבות טובות ובונות, ולא ייפול לרגע למקום זה של האשמה והלקאה עצמית - שזה ממש ככפירה בהקב"ה ובהנהגתו עמנו.  
 
מיד לאחר אמירת שירת הים, אפשר להתפלל על השידוך ולבקש מהקב"ה שיהא זה זיווג הגון שיעלה יפה - מתוך צלילות המחשבה והדעת, ומתוך שמחה והודיה. וכן המבקשים על פרנסתם, יראו לבקש שתהא זו פרנסה  מתוך משא ומתן באמונה כראוי, ושיזכו להפריש תרומות ומעשרות כראוי - שבזה תלויה עיקר הפרנסה ברווח ולא בצמצום. 
תגיות:מזלסגולותזיווגיםשביעי של פסח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה