חדשות בעולם

אחרי 24 שנות נתק: הבת התאחדה עם הוריה

קאנג יינג בת ה-28 התאחדה עם הוריה 24 שנים לאחר שהופרדה מהם. החיבור ביניהם היה פלאי ביותר, בזכות קלסתרון שפורסם ברשת

  • כ"ה ניסן התשע"ח
(אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לכתבה. צילום: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לכתבה. צילום: שאוטרסטוק)
אא

24 שנים אחרי שנעלמה קאנג יינג להוריה, בעודם מוכרים בננות בשוק, ואומצה על ידי זוג איכרים ממחוז סצ'ואן שבסין, היא מצאה את הוריה הביולוגיים בדרך מפתיעה במיוחד, וזכתה להתאחד איתם כנגד כל הסיכויים.

סיפורה של יינג מתחיל בהיותה כבת ארבע, כאשר נמצאה בשוק הבננות על ידי זוג האיכרים שאמצו אותה והפכו אותה לבתם. כששאלה על הוריה השיבו לה תמיד שהיא נמצאה ברחוב, כנראה לאחר שננטשה על ידי ההורים הביולוגיים.

עשרים וארבע שנים לאחר מכן, כאשר יינג בעצמה כבר הקימה משפחה ואף הביאה לעולם ילדים, היא החליטה לנסות להתחקות אחר הוריה. לשם כך היא השתמשה בשירותי הרשת, וכך נתקלה במודעה שפרסמו בני זוג מהעיר צ'נגדו המרוחקת בסך הכל כ-160 קילומטר מהמקום בו עברו עליה שנות ילדותה.

כחלק מחיפושיהם של ההורים הביולוגיים אחר הבת הם פנו לצייר שצייר קלסתרון שלה, כפי שהיא אמורה להיראות כיום. הם פרסמו את הציור ברשת והוא זה שלכד את עיניה של יינג. המעניין הוא שההורים ציינו שבעקבות פרסום הקלסתרון פנו אליהם שלושים נשים נוספות. "אבל  כשיינג הגיעה ידענו באופן מוחלט שזו בתנו, פשוט לא היה לנו ספק בכך", הם אמרו. השלב הבא היה כמובן עם בדיקות די.אן. איי שאישרו שהיא אכן בתם. יומיים לאחר מכן כבר טסה יחד עם בעלה וילדיה, ושם התאחדה עם משפחתה האוהבת.

יצוין כי מדובר במקרה נדיר ביותר, שכן  בכל שנה נעלמים בסין בין 50 אלף ל-200 אלף ילדים. ברוב המוחלט של המקרים הם לא נמצאים על ידי ההורים, ומקרה של מציאת ילד לאחר עשרים וארבע שנים הוא דבר שכמעט לא קיים.

יינג קאנג ציינה בסיפוק: "חשבתי שיהיה מוזר לפגוש את ההורים שלי אחרי כל כך הרבה זמן, אבל המפגש היה בסופו של דבר טבעי. נראה לי שזה פשוט משום שאנחנו משפחה".

תגיות:קאנג יינגסיןנעדרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה