חדשות בארץ

בכירים במערכת הביטחון: "אם איראן תתקוף אותנו - אסד והמשטר שלו ייעלמו מהמפה"

בתגובה על האיום של איראן לפעול נגד ישראל, בכירים במערכת הביטחון מתריעים כעת: "אם איראן אכן תפעל נגדנו – נפיל את אסד והמשטר שלו, יהיה המחיר אשר יהיה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בתגובה על האיום של איראן לפעול נגד ישראל, בכירים במערכת הביטחון מתריעים כעת: "אם אכן איראן תפעל נגדנו – נפיל את אסד". האיום הגיע כתגובה על תקיפת ישראל בבסיס האווירי 4T הממוקם סמוך לדמשק, אך בישראל לא מוכנים לשתוק נוכח האיום, ומגיבים בהתאם. "המחיר לתקיפה שכזו יהיה הפלת אסד והמשטר שלו", אמרו בכירים במערכת הביטחון בשיחה עם 'מעריב'.

"אסד והמשטר שלו ייעלמו מהמפה ומהעולם אם אכן ינסו לפגוע בישראל או באינטרסים שלה יחד עם איראן, מתוך שטח סוריה", אמרו והוסיפו כי הם ממליצים לאיראן שלא לנסות להתחכם כי "ישראל נחושה ללכת עם הנושא הזה עד הסוף".

עוד הוסיפו הבכירים ואמרו כי הם מקווים שנסראללה לא יצטרף לאיום ויישאב למערכה הזו, באם תפרוץ. "אין לנו עניין להרחיב את הגזרה, אבל אם זה יקרה – נסראללה חייב להבין שגורלו לא יהיה שונה מגורלו של אסד, והוא ישלם מחירים יקרים מאוד".

לדברים הצטרף גם שר הביטחון אביגדור ליברמן, שאמר כי מדובר בהחלטה שישראל תעמוד מאחוריה ויהי מה. "יהיה המחיר לכך אשר יהיה, כי להסכים לאיום הזה זה כמו להסכים שהם ישימו טבעת חנק על הצוואר שלנו, וזה לא יקרה".

תגיות:איראןאסדסוריהמערכת הביטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה