חדשות בארץ

חשיפה מזעזעת: הנערה שנספתה באסון התריעה "זה להתגרות בגורל, אנחנו נמות"

במסגרת חשיפה של משה נוסבאום מחדשות ערוץ 12 וערוץ 13, הותרה לפרסום לפני זמן קצר התכתבותן של הנערות שנספו באסון הנוראי בנחל צפית. "לא מאמינה שאני אשכרה יוצאת לטיול במזג אוויר הזה. זה לא הגיוני שנלך למקום שהכול שם שיטפונות. זה להתגרות בגורל, אנחנו נמות. אני רצינית", כתבה אחת הנספות

זירת האסון (צילום מסך)זירת האסון (צילום מסך)
אא

במסגרת חשיפה של משה נוסבאום מחדשות ערוץ 12 וערוץ 13, הותרה לפרסום לפני זמן קצר התכתבותן של הנערות שנספו באסון הנוראי בנחל צפית, שבו קיפחו את חייהם שמונה נערות ונער שלמדו במכינה הקדם צבאית בתל אביב.

בהודעת הווטסאפ כותבת אחת הנערות שנספתה כי היא "לא מאמינה שאני אשכרה יוצאת לטיול במזג אוויר הזה. זה לא הגיוני שנלך למקום שהכול שם שיטפונות. זה להתגרות בגורל, אנחנו נמות. אני רצינית".

"זה ממש מוזר שהוציאו אתכם ככה, סלח לי", כתבה תלמידה נוספת בקבוצה, ובתגובה לדבריה כתבה נערה נוספת: "אל תגזימי, אני מניחה שיש להם היגיון, ויקחו אתכם בטח למקומות אחרים".

בד בבד נחשפה על ידי ערוץ 10 התכתבות נוספת, בין התלמידים לצוות האחראי - שם שואלים התלמידים המפוחדים האם אין זה מסוכן לצאת לטיול במזג אוויר כזה. "אל דאגה, אנחנו ערוכים היטב לטיול", הגיבו האחראים.

מדוברות משרד החינוך נמסר כי "הטיול לא דווח, אינו מוכר לחדר המצב של משרד החינוך, ולא אושר על ידו".

תגיות:ערבהנעריםשיטפונותאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה