חדשות בארץ

מחבל חמאס מתועד כשהוא מנסה לפגוע במצלמה בגבול

כוח צה"ל זיהה מחבל המשתייך לארגון הטרור חמאס, כשהוא פוגע במצלמה במעבר קרני בחסות הערפל. הוא נלכד והועבר לחקירת כוחות הביטחון

  • י"ד אייר התשע"ח
צילום מסךצילום מסך
אא

כוח צה"ל זיהה היום (ראשון) במהלך פעילות מבצעית, מחבל המשתייך לארגון הטרור חמאס, כשהוא פוגע בתשתית ביטחונית במעבר קרני בחסות הערפל. הכוח תפס את המחבל והעבירו לחקירת כוחות הביטחון.

מדובר בפעילות טרור נוספת, דרכה מבקש ארגון הטרור חמאס לחדור לשטח ישראל ולפגוע באזרחיה. זהו חלק ממהלך שמוביל ארגון הטרור חמאס במסגרתו מנסה לשוות למאמצי הטרור שלו גם כסות אזרחית ולהפוך את מרחב הגדר למרחב לחימה. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל נחוש לפעול ולממש את חובתו להגן על אזרחי ישראל ולא לאפשר פגיעה בתשתיות הביטחוניות, המגינות עליהם".

כזכור, צה"ל תקף בסוף השבוע, באמצעות כלי טיס, שש מטרות של הכוח הימי של חמאס ברצועה. התקיפה בוצעה בתגובה לפעולות הטרור ולניסיון החדירה הנרחב לשטח ישראל על ידי פלסטינים. נער פלסטיני נהרג כתוצאה מאש צה"ל במהלך הפגנה סמוך לגדר. הוא היה ההרוג הרביעי מההפגנות אתמול, שבהן נפגעו 349 פלסטינים. מדובר צה"ל נמסר: "מזה כמה שבועות מוביל ארגון הטרור חמאס הפרות סדר אלימות המהוות כיסוי לשורה של פיגועי טרור כנגד תשתיות טרור, כוחות הביטחון ואזרחים. בשיאם של האירועים בוצע ניסיון חדירה רחב היקף במסגרתו הובילו פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס מאות מפרי סדר אלימים ובהם מחבלים לכיוון שטח ישראל תוך שהם משליכים מטענים, רימון יד ובקבוקי תבערה ואף פגעו והדליקו את גדר המערכת". אתמול עצר כוח צה"ל עוד שלושה פלסטינים שחצו את גדר המערכת בגבול.

תגיות:צה"למחבלמצלמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה