חדשות בארץ

סקר: אחרי נאום האיראנים, כוחו של נתניהו מתחזק

יממה לאחר מסיבת העיתונאים בה הציג את תכנית הגרעין האיראנית לעולם, ראש הממשלה מקבל 32 מנדטים בסקר חדש. יש עתיד והמחנה הציוני ממשיכות לצנוח, עם 19 ו-12 מנדטים, בהתאמה. גם יהדות התורה מתחזקת, ש"ס עדיין סביב אחוז החסימה

  • י"ז אייר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

יממה לאחר מסיבת העיתונאים בה הציג ראש הממשלה בנימין נתניהו את תכנין הגרעין האיראנית לעיני העולם, סקר חדש חושף כי כוחו מתחזק. הסקר של מכון רפי סמית פורסם הלילה בערוץ 20. על פי תוצאות הסקר, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, סיעת הליכוד הייתה זוכה ב-32 מנדטים. יותר מכל סקר אחר שפורסם לאחרונה. אחריה צועדת שניה מפלגת יש עתיד, אך היא נחלשת ומקבלת 19 מנדטים בלבד.

המפלגה השלישית בגדולה, על פי הסקר, היא "המחנה הציוני" בראשות אבי גבאי, אך גם היא ממשיכה להתרסק וזוכה ב-12 מנדטים בלבד. הרשימה הערבית מקבלת מספר זהה, 12 מנדטים, "הבית היהודי" מקבלת 10. מיד אחר כך ברשימה מופיעה מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון. היא מקבלת שבעה מנדטים בלבד. יהדות התורה מתחזקת במנדט אחד וזוכה ב-7, גם מרץ של תמר זנדברג עם 7 מנדטים. "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן קיבלה ששה מנדטים. על גבול אחוז החסימה נמצאת מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי שמקבלת 4 מנדטים. הסיעה החדשה של אורלי לוי אבוקסיס מקבלת מספר זהה.

לפני שבוע בדיוק, שבוע לפני פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, פורסם סקר  של ד"ר מינה צמח ומנו גבע בחברת החדשות. התוצאות היו כאלה: הליכוד הוביל עם 28 מנדטים, ח"כ אורלי לוי אבוקסיס מפתיעה עם שמונה, יש עתיד נחלשת והיא עם 20 מנדטים בלבד, המחנה הציוני מתחזקת ל-14. הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, הבית היהודי עם 10, יהדות התורה עם 7, כולנו עם 6 בלבד. ישראל ביתנו קיבלה 5 ומרץ עם 6. ש"ס גיששה אז סביב אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

תגיות:איראןנתניהונאום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה