חדשות בעולם

אימה בהוואי: לבה מציפה את הרחובות, אלפי בני אדם פונו מבתיהם. צפו בתיעוד 

סכנת נפשות על האי הוואי: בעקבות רעידת אדמה שהורגשה בחלקו הדרומי של האי, לבה מהולה בגז רעיל החלה לעלות מסדקים פעורים באדמה, ואלפי בני אדם פונו מבתיהם. צפו בתיעוד 

אא

סכנת נפשות על האי הוואי: בעקבות רעידת אדמה שהורגשה בחלקו הדרומי של האי, לבה מהולה בגז רעיל החלה לעלות מסדקים פעורים באדמה, ואלפי בני אדם פונו מבתיהם כתוצאה מכך. בד בבד נסגרו אתרי תיירות למיניהם, והמשטרה אף חסמה את שבילי הגישה ליישובים שנמצאים בלוע הסכנה - היישובים שהלבה הגיעה אל רחובותיהם וזורמת בהם בחופשיות. 

רעידת האדמה העוצמתית החלה ביום חמישי האחרון, בשעות אחר הצהריים. על פי הדיווחים הייתה זו רעידת אדמה בגובה 6.9 בסולם ריכטר, שהצטרפה למאות רעידות אדמה חזקות אחרות, שהתרחשו על האי במהלך השבוע שעבר. "מדובר ברעידת האדמה החזקה ביותר שידע האי מזה 43 השנים האחרונות", כפי העולה מן הדיווחים. 

היישוב הראשון שבו התפרצה הלבה הוא יישוב שבו מתגוררים כ-1,700 דיירים, ורובם פונו מהמקום עד להודעה חדשה. עובר אורח שתיעד את רגע ההתפרצות הראשוני מתוך אחד הסדקים שנפערו באדמה, אמר כי "הלבה פרצה אל הכביש כמו מסך אש". מושל האי, דיוויד איג', מסר כי בשעה זו עמלים אנשי צבא מהמשמר הלאומי, בפינוי אלפים מתושבי האי והבאתם אל מקום מקלט 'עד יעבור זעם'. 

צפו בתיעוד המזעזע:

 

תגיות:רחובותסכנהפינוילבההוואי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה