חדשות בארץ

האיראנים חיפשו נקמה קרקעית מדויקת בגולן, אך צה"ל לא נשאר חייב

השגחה פרטית מופלאה: איראן תכננה לירות מטח טילים כבדים ברמת הגולן, באמצעות מיליציות שיעיות שפועלות בסוריה בחסות החיזבאללה. אלא שלמרבה ההפתעה, תצפיתנים של צה"ל הצליחו לזהות תנועה חשודה בגזרה. לאחר שהבינו כי ההכנות להתחמשות בעיצומן הפציצו את מחסן הטילים

הרמטכ"ל בהערכת מצב ברמת הגולן (צילום: דובר צה"ל)הרמטכ"ל בהערכת מצב ברמת הגולן (צילום: דובר צה"ל)
אא

על רקע המתיחות עם איראן ואיומים שמגיעים מצדה ל"נקמה מדויקת בגולן", צה"ל לא נשאר אדיש ומתחיל להתחמש בסוללות כיפת ברזל ומשגרי טילי תמוז – על כל צרה שלא תבוא. בכירים במערת הביטחון סבורים כי האיראנים יתכננו מתקפת נגד בתגובה למתקפות בסוריה המיוחסות לישראל, ובארסנל התחמושת נמצאים גם טילים בטווח של 450 ק"מ.

מידע מודיעיני שהתקבל בתחילת השבוע חושף כי האיראנים מתכננים כנקמה מתקפת טילים על ישראל מתוך סוריה, אך מתכוונים גם לטשטש עקבות כך שזה ייראה כאילו לא הם עומדים מאחורי המתקפות.

בתמונה: מחסן הטילים שהתגלה והופצץבתמונה: מחסן הטילים שהתגלה והופצץ

על פי המידע הניחו במערכת הביטחון כי האיראנים מסתתרים מאחורי גבן של מיליציות שיעיות, כדי להתנער מתגובת הנגד שוודאי תהיה לישראל בהתאם. היום (ד') התמונה התבהרה לאחר שהותר לפרסום כי באמצעות אותן מיליציות שיעיות תכננה איראן בתמיכתו של ארגון חיזבאללה – לירות מטח טילים כבדים ברמת הגולן – אך בחסדי השם יתברך, תצפיתני צה"ל הצליחו לזהות את התנועה וההכנות להתחמשות, והפציצו את מחסן הטילים בסוריה מבעוד מועד.

הבוקר חששו בצה"ל שאיראן מתכוונת לתור אחר הזדמנות זהה נוספת, ונערכו בהתאם בהצבת לוחמים מסווים במטע דובדבנים גדול שנמצא בגזרה.

תגיות:נקמהאיראןהסכם גרעיןדונאלד טראמפביטול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה