חדשות בעולם

הורי תלמידים יהודים מניו יורק, זועמים: "ילדינו התבקשו לעמוד לזכר הרוגי עזה"

הורי התלמידים היהודים זועמים לאחר שילדיהם התבקשו לעמוד בדקת דומייה לזכר קורבנות האירועים בגבול רצועת עזה, שבהם נהרגו 60 פלסטינים - 50 מתוכם מחבלים של ארגון החמאס. "אני לא חושבת שאף בית ספר צריך לקיים דקת דומייה לזכר טרוריסטים", אמרה אחת האימהות

אא
לאחר שרפורמים אמרו קדיש על ההרוגים בעזה, סערה נוספת מתחוללת בניו יורק - הפעם בבית הספר הציבורי 'ביקון': הורי התלמידים היהודים זועמים לאחר שילדיהם התבקשו לעמוד בדקת דומייה לזכר קורבנות האירועים בגבול רצועת עזה, שבהם נהרגו 60 פלסטינים - 50 מתוכם מחבלים של ארגון החמאס. "אני לא חושבת שאף בית ספר צריך לקיים דקת דומייה לזכר טרוריסטים", אמרה אמו של אחד התלמידים בראיון ל'ניו יורק פוסט'. "מה אם אלה היו מחבלים של דאעש?".
 
הורה אחר הביע את כעסו כשאמר כי "לא שלחתי את הילד שלי לבית ספר ציבורי בניו יורק, כדי שיתפלל עבור פעילי חמאס".
 
סופי סטיינברג, אחת מתלמידות בית הספר, סיפרה כי רבים מחבריה היהודים הרגישו מוזר כשדקת הדומייה החלה, ולא ידעו כיצד עליהם להרגיש או להשתלב בסיטואציה שכזו. "אני חושבת שזה טבעו של בית הספר 'ביקון': לא לפלג, אבל כן להעלות סוגיות שאף אחד לא רוצה לדבר עליהן".
 
מצד הנהלת בית הספר טרם התקבלה תגובה כלשהי, אך מחלקת החינוך של עיריית ניו יורק מוסרת בתגובה כי "אנחנו תומכים במעורבות אזרחית בקרב התלמידים, ומעודדים את בתי הספר לייצר סביבה מכילה שבה התלמידים יוכלו לדון באופן מכבד בעניינים על סדר היום".
תגיות:יהודיםעזהעמידההרוגיםניו יורקזעם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה