סלבס בהתחזקות

"ככל שהתחזקתי בדוגמנות - חשתי ריק מבפנים": הדוגמן שחזר בתשובה והפך לחסיד

תמיר בן קיש הוא דוגמן שנטש את עולם הזוהר לטובת חזרה בתשובה, והפך ברבות הימים לחסיד חב"ד. "בהתחלה קראתי תהילים והייתי בחדר במלון בהפסקת צילומי הקמפיין, ולאט לאט מצאתי את עצמי מניח תפילין", הוא משחזר

אא

בין המשתתפים בתוכנית 'משחקי השף': תמיר בן קיש – דוגמן שנטש את עולם הזוהר לטובת חזרה בתשובה, אך לא ויתר על אהבתו למטבח (בייחוד לסושי).

בעברו השתתף בקמפיינים נחשבים בארץ ובחו"ל, ונחשב לסלב בתחומו – עד שבגיל 23 גילה את עולם החסידות, החל ללמוד בישיבת חב"ד וחזר בתשובה. בהמשך התחתן והפך לאב לחמישה ילדים, ולפני כשנתיים מימש את אהבתו לסושי ופתח סושייה כשרה למהדרין, בעיר מגוריו אשדוד. "ככל שהתחזקתי בדוגמנות חשתי ריק מבפנים", אמר בן קיש (38) בראיון שהעניק לאתר החדשות המקומי 'אשדוד 10'.

בן קיש סיפר שהטריגר לתשובה התחיל דווקא מאבא שלו – שחיפש משמעות בעצמו, ומצא אותה בין כתלי היהדות. "בהתחלה קראתי תהילים והייתי בחדר במלון בהפסקת צילומי הקמפיין, ומצאתי את עצמי מניח תפילין", סיפר.

אבל אז, אחרי שבע שנות תהילה בעולם הדוגמנות, הגיע להחלטה החד סטרית שהוא רוצה לעזוב את העולם הזה ולקיים אורח חיים דתי. "עליתי לישיבה של חב"ד, ולמדתי שם כשנתיים עד לאירוסים שלי עם הדס, חוזרת בתשובה מאשדוד".

כמו רוב חסידי החב"ד גם בן קיש מצא לו דרך מיוחדת לזכות את הרבים בהנחת תפילין, ובחר לעשות זאת דווקא בדיונות של אשדוד. "אני מגיע על הקטנוע שלי כי הספורט המוטורי זו אהבה גדולה שלי מילדות, ומדבר איתם. מכיר להם את המצווה, ורבים מהם מניחים איתי תפילין במקום – זה מרגש. גם בעסק שלי יש תפילין, ואני מזמין את האנשים להניח תפילין", הוא מסכם.

תגיות:התחזקותדוגמןבעלי תשובהמשחקי השף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה