מעניין

נס: אינסטינקט של אם צעירה - הציל את בתה התינוקת ממוות

כשהתינוקת קיבלה מרופא המשפחה טיפול נגד אבעבועות רוח, אמה הזדעזעה: "האינסטינקט האימהי שלי מיד אמר לי שהרופא טועה", היא משחזרת. מסתבר שזה גם מה שהציל את חיי בתה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשטיפאני סטאוולי הבהילה את בתה בת החמישה חודשים לרופא המשפחה לאחר שעל פניה הופיעו פצעים מחשידים – היא לא חשבה שהיא עומדת לפני תרחיש שיעמיד את בתה בסכנת חיים ממשית.

אווה הקטנה אובחנה על ידי הרופא כמי שסובלת מאבעבועות רוח, וקיבלה תחליב בשם 'קלמין' לטיפול בהן – אך טיפאני סירבה לקבל את האבחון, והרגישה שיש כאן משהו אחר לגמרי.

"זו הייתה פריחה ממש יוצאת דופן, שמכוסה בפצעים עם מוגלה חומצתית", הסבירה האם בת ה-28 מלונדון, בראיון שנעשה עמה מאוחר יותר. "באותם רגעים הרגשתי הכי רע בעולם. לא ידעתי מה זה כן, אבל ידעתי שזה לא אבעבועות רוח כי לבן שלי היה אותם כשהוא היה קטן, וזה ממש לא נראה ככה".

 

נס גלוי: תוך חמישה ימים וטיפול אנטיביוטי – הילדה שוחררה לביתה

טיפאני לא כל כך ידעה מה לעשות בשלב זה, אך "האינסטינקט האימהי שלי אמר לי מיד שהרופא טועה", היא משחזרת.

ביום למחרת הידרדר מצבה של אווה במהירות, וטיפאני לא בזבזה זמן ולקחה את התינוקת מיד לבית החולים – שם גילו הרופאים לאחר סדרת הבדיקות שעשו לה כי אווה חולה בתסמונת נדירה בשם 'קווסאקי' – שקשה מאוד לאבחן אותה אצל תינוקות רכים.

כשמצבה של אווה הורע החליטו הרופאים לבצע ניקור מותני, שבמהלכו התגלה כי הילדה לוקה בדלקת קרום המוח. האבחנה המוקדמת היא זו שהצליחה להציל את חיי התינוקת, שטופלה באנטיביוטיקה מסביב לשעון ותוך חמישה ימים הוטב מצבה והיא שוחררה לביתה.

כנגד כל הסיכויים ובצורה נסית למדי, אווה הקטנה הצליחה להילחם בשתי המחלות שתקפו אותה עוד בטרם הגיעה לגיל שנה, ולהבריא מהן כליל.

תגיות:אמאתינוקתהצלהנסאינסטינקט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה