חדשות בארץ

למה התכוון ראש הממשלה, כשאמר: "אנחנו גם בונים וגם הורסים"?

נתניהו חנך את מסילת השרון ושתי תחנות רכבת חדשות, והתייחס בדבריו למנהרות הטרור של החמאס: "אנשים שלא משקיעים כמונו בחיים הטובים של אזרחיהם, אלא רק כיצד לפגוע בנו".

  • י"ט תמוז התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ הגיעו הבוקר (שני) לרעננה, ונטלו חלק בפתיחתה של מסילת השרון ובטקס חנוכתן של שתי תחנות רכבת חדשות – רעננה-דרום ורעננה-מרכז.

לפני הטקס נסעו שני האישים ברכבת מתחנת רעננה-מערב לתחנת רעננה-דרום.

בנאומו בטקס, ערך נתניהו השוואה בין תנופת הפיתוח התחבורתית המתרחשת בישראל לבין 'פרויקט בינוי' מנהרות הטרור של החמאס ברצועת עזה: "ביחס למנהרות - אנחנו גם בונים וגם הורסים. אנחנו הורסים את מנהרות הטרור של אותם אנשים שלא משקיעים כמונו בחיים הטובים של אזרחיהם אלא רק כיצד לפגוע בנו. ומנגד בונים כאן את המנהרות האלה שמקצרות את הטווחים".

נתניהו הוסיף ואמר: "כשעברנו עכשיו בנסיעה מצד אחד של רעננה לצד השני, ורואים את המגדלים הבוהקים, ואתה רואה את ההיי-טק, אתה רואה את הקידמה והשגשוג ואת הפארקים – אתה רואה את ישראל המתחדשת ואתה רואה את העתיד. אמרתי לישראל (כץ) עכשיו, שעם כל החיבור העצום שאנחנו עושים – צפון אל דרום אל מרכז, מרכז מול מרכז – אנחנו הרי מחברים את הכל ופותחים את כל האפשרויות הללו. בסופו של דבר, בתוך הערים, אף על פי שנעשית מאוד חשובה עם רכבות עיליות, רכבות תחתיות, כבישים מהירים ונתיבים מהירים, בסופו של דבר נצטרך לחפור הרבה מנהרות בטכנולוגיה חדשה".

שר התחבורה כץ קרא בנאומו לציבור לנצל את תנופת הפיתוח הנרחבת שעוברת על הרכבת בפרט ועל התחבורה הציבורית בכלל, ו"לוותר על הרכב הפרטי ולחסוך זמן יקר וכסף".

תגיות:רכבתראש הממשלהטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה