בריאות ותזונה

מעשנים? קבלו: רופאה אמריקאית בטיפ מדהים, שינקה את הריאות שלכם מניקוטין

על הטיפ הזה עוד לא שמעתם, בהבטחה: אז אם גם אתם מעשנים ורוצים כבר להיגמל - הכתבה הזו במיוחד בשבילכם

אא

בין אם יש לכם יקב ליד הבית, ובין אם אתם צריכים לנסוע בשביל זה למרחקים - הטיפ הזה לניקוי הריאות מניקוטין משגע את הרשת, ולא בכדי. על קרם טרטר ודאי לא שמעתם עדיין, למרות שהוא נמצא בתחתית של כל חבית יין. מדובר בסוג מסוים של חומצה שמצטברת על דפנות החבית ובתחתית, כשהיין עובר תהליך תסיסה. 

בחנויות ניתן למצוא אבקת קרם טרטר, שנראית כמו אבקת אפייה, ובחברות לייצור מזון משתמשים בה לעתים קרובות לצורך הקצפת חלבונים או ייצוב גלידות וממתקים. 

רופאה אמריקנית בשם ד"ר ג'נט סטאר-הול (באנגלית: janethull) חולקת את הטיפ הזה באתר שלה, ואף מביאה מספר מכתבים ממטופלים שלה שהטיפ הזה עזר להם. "לפני שאמליץ על משהו למישהו, אני רוצה לנסות את הטיפ הזה בעצמי", כתבה הרופאה באתר שלה כהקדמה. 

 

חשוב שתהיו עקביים, ולא תאפשרו לעצמכם ליפול ל'סיגריה אחת'

לאחר שממצאי הבדיקות האחרונות שביצעה הוכיחו כי קרם הטרטר אכן עזר בניקוי ריאותיה, כתבה ד"ר ג'נט את הדברים הבאים:

"היתרון הבולט של קרם הטרטר הוא בזה שהוא מחליף את האשלגן שהניקוטין גונב מהמערכת, ומאזן את רמות החומציות בריאות - כשהרעלים מהסיגריות מצטברים בהן. הטיפול הזה הוכח כיעיל בניקוי הניקוטין מהריאות, אך הוא לא תחליף להפסקת העישון. כל סיגריה שאתם מעשנים גוזלים מהגוף שלכם 25 מ"ג של ויטמין C, וכאשר אתם מוהלים את קרם הטרטר עם ויטמין C ואני ממליצה על מיץ תפוזים - הפעולה הזו מנוטרלת. 

"אם החלטתם להפסיק לעשן חשוב שתהיו עקביים, ולא תאפשרו לעצמכם ליפול ל'סיגריה אחת'. אם תצמצמו את מספר הסיגריות שמגיעות לידיים שלכם בכל יום, אתם אמורים להיות מסוגלים להיגמל תוך חודש אחד אם לא מוקדם יותר. רוב המעשנים פיתחו לעצמם את הפעולה הזו כ'הרגל', והרגלים אפשר וצריך לשנות כשהם גורמים לפגיעה בלתי הפיכה בבריאות שלנו".

לדבריה, תהליך הגמילה יהפוך לקל ואפשרי יותר אם אדם שרגיל לסיגריה איכותית יחליף אותה בסיגריה פחות איכותית ושיש לה טעם מגעיל בעיניו. כמו כן, כמובן שאין לקנות פאקט אלא חפיסה בכל פעם, ולא לקנות חפיסה חדשה אם לא מסיימים את הקודמת. "ואם יש לך תשוקה חזקה לסיגריה, תמתין חמש דקות ובינתיים תעשה משהו מעניין. הרבה מטופלים שלי נגמלו לחלוטין מ'חמש דקות' כאלה שנמשכו לשעות, לימים, לשבועות - שבסופם הם הבינו שהם לא צריכים את הרעל הזה בחיים שלהם", היא מסכמת ומוסיפה: "זה קרה לי, זה יכול לקרות גם לכם".

תגיות:ניקויריאותעישוןניקוטין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה