חדשות בארץ

ראש השב"כ הזהיר את אהוד ברק: איראן תנסה להתנקש בחייך

נדב ארגמן הגיע לביתו של ברק בתל אביב ודיווח לו על חששותיה של מערכת הביטחון לבטחונו

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש השב"כ נדב ארגמן הגיע בשבוע שעבר לביתו בתל אביב של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, שחשף אתמול את דבר קיומה של הפגישה, מסר כי היא התקיימה בהתראה קצרה ובארבע עיניים. לדבריו, הפגישה עסקה בעניינים הקשורים לבטחונו האישי של ברק ולסידורי אבטחתו. ארגמן הזהיר את ברק מפני נסיונות אפשריים של איראן לפגוע בו ובבכירים ישראליים נוספים במהלך שהותם בחוץ לארץ.

ברק בן ה- 76, לשעבר רמטכ"ל צה"ל, נחשב ל"חייל המעוטר ביותר בצה"ל". הוא כיהן כראש הממשלה בין השנים 2001-1999. בנוסף לכך, בין השנים 2013-2007 הוא מילא את תפקיד שר הביטחון בממשלותיהם של אהוד אולמרט ובנימין נתניהו. למרות פרישתו מהפוליטיקה, הוא ממשיך להופיע בכלי התקשורת ולמתוח ביקורת על תפקודו של נתניהו. מעת לעת מוזכר שמו כמי שעשוי לשוב לחיים הפוליטיים.

עברו הבטחוני והפוליטי של ברק הופך אותו ליעד פיגוע נחשק עבור חורשי רעתה של ישראל. בשנים האחרונות ברק נוסע פעמים רבות לחוץ לארץ, בין היתר לצורכי עסקים. למרות הסיכונים האפשריים הטמונים בכך, דווקא בתקופה האחרונה הוא אינו זוכה לאבטחה צמודה מטעם המדינה, וזאת על פי בקשתו, שאושרה על ידי ועדת שרים שדנה בסוגיה. יצוין כי ברק נוהג להסתובב בארץ לבדו עם אקדח צמוד.

ברק והשב"כ סירבו להגיב לידיעה של סגל.

תגיות:איראןהתנקשותאהוד ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה