חדשות בעולם

נתניהו למנהיגי מדינות אירופה: הפסיקו לממן את המשטר האיראני, הוא פועל נגדכם

ראש הממשלה אמר את הדברים בטקס קבלת הפנים השנתית של שגריר ארה"ב לרגל יום העצמאות האמריקני

(צילום: מארק ישראל סלם / פלאש 90)(צילום: מארק ישראל סלם / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין השתתף הערב, יחד עם אלפי מוזמנים אחרים, בטקס קבלת הפנים השנתי של שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, שנערך לרגל יום העצמאות ה- 242 של ארה"ב שיצוין מחר.

במהלך נאומו בטקס ציין נתניהו את ההחלטות ההיסטוריות שקיבל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במהלך השנה שחלפה: לפרוש מהסכם הגרעין עם איראן, להכיר בירושלים כבירתה של ישראל ולהעביר אליה את השגרירות האמריקנית.

ראש הממשלה ניצל את נאומו באירוע החגיגי כדי לפנות במסר למנהיגי מדינות אירופה, שבניגוד לארה"ב לא פרשו מהסכם הגרעין עם איראן. הוא אמר כי "השבוע תהיה פגישה באירופה של המדינות החתומות על הסכם הגרעין, ללא ארה"ב, שבה ידונו איך ניתן לעקוף את החלטת הנשיא טראמפ. אבל באותו שבוע", הוסיף נתניהו, "קרה גם דבר מדהים. המדינות הללו הזמינו את נשיא איראן רוחאני להשתתף בפגישה, ובאותו זמן נשלח תא טרור לפעול בצרפת. מפקד המבצע היה דיפלומט איראני שמוצב בוינה. בזמן שנעצרו החשודים היו בידיהם חומרי נפץ ועוד. סוכנויות הביטחון האירופאיות חוקרות זאת כעת... זה המסר שלי למנהיגי אירופה: הפסיקו לממן את המשטר האיראני שפועל נגדכם, תפסיקו לממן את הטרור ואת האגרסיביות של איראן במיליוני דולרים!"

נתניהו הוסיף והביע את הערכתה של ישראל לנשיא טראמפ ולשגריר פרידמן: "אין חברות כמו החברות בין ישראל לארה"ב. לארה"ב אין ידידה טובה יותר מישראל, ולישראל אין ידידה טובה מארה"ב, מפני ששתי המדינות חולקות את אותם הערכים: דמוקרטיה וחירות".

 
 
תגיות:יום העצמאותראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה