חדשות בארץ

צה"ל עצר ארבעה מעובדי ערוץ הטלוויזיה "אל-קודס" המזוהה עם החמאס

כוחות הביטחון עצרו במהלך הלילה ברחבי יהודה ושומרון עשרים פלסטינים החשודים בהסתה לטרור ובקידום פעילות טרור

תמונת אילוסטרציה (קרדיט: Najeh Hashlamoun/Fkash90)תמונת אילוסטרציה (קרדיט: Najeh Hashlamoun/Fkash90)
אא

כוחות צה״ל מהחטיבה המרחבית ״בנימין״ ומהחטיבה המרחבית "אפרים", בשיתוף עם שב"כ, עצרו לפנות בוקר (שני) ברמאללה ארבעה מאנשי ערוץ הטלוויזיה הלווייני "אל-קודס", המזוהה עם ארגון החמאס. כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי אחד מהעצורים הינו מנהל סניף "אל-קודס" בגדה המערבית, עלאא א-רימאווי. מכוניתו של א-רימאווי הוחרמה, ובנוסף הוחרמו אמצעי שידור ואמצעים טכניים. במהלך ביצוע המעצרים התפתחו הפרות סדר ונזרקו אבנים לעבר כוחות צה"ל. החיילים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, מסר כי ערוץ "אל-קודס" פועל כזרוע תקשורתית של ארגון הטרור חמאס, ועל כן הוא הוגדר בספטמבר 2017 כארגון טרור. כל העצורים הועברו לחקירה: "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול נגד ההסתה במטרה לסכל את הטרור ולהגן על בטחון התושבים".

בסך הכל נעצרו במהלך הלילה ברחבי יהודה ושומרון עשרים פלסטינים. הם חשודים בפעילויות של טרור וטרור עממי ובאלימות נגד אזרחים וכוחות הביטחון. בין העצורים חמישה פעילי חמאס בקלקיליה, החשודים כי בחודשים האחרונים קידמו והניעו פעילות טרור מטעם הארגון. כמו כן נעצרו סטודנטים באזור חברון המשתייכים ל"גוש האסלאמי" (אל-כותלה אל-אסלאמיה), תא הסטודנטים של החמאס המסית לטרור באוניברסיטאות. הכוחות החרימו חומרי הסתה, והזהירו את הוריהם של הסטודנטים.

תגיות:הסתהחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה