חדשות בארץ

תיירים מטורקיה נחתו בנתב"ג עם אשרת כניסה מזויפת – וגורשו מהארץ

חברת התיירות הטורקית במסגרתה הגיעו התיירים לארץ טענה כי קיבלה אשרת כניסה קבוצתית, אך זו התבררה כמזויפת

(צילום: Avi Dishi/Flash90)(צילום: Avi Dishi/Flash90)
אא

האם המשבר החדש עם טורקיה בפתח? כלי תקשורת טורקיים מדווחים כי ישראל סירבה להכניס לשטחה עשרות תיירים שהגיעו מטורקיה כדי לבקר בירושלים ובמסגד אל-אקסא.

האירוע המדובר התרחש אתמול, כאשר 72 תיירים טורקים נחתו בנמל התעופה בן גוריון (חלק מאמצעי התקשורת בטורקיה הקפיצו את המספר ל- 90). כניסתם של התיירים לארץ נמנעה מאחר שהתברר כי הם הגיעו כשאין ברשותם אשרת כניסה מתאימה.

מוסטפא ביצ'קיאולו, נציג חברת התיירות הטורקית במסגרתה הגיעו התיירים הטורקים לארץ, טען כי החברה הצטיידה באשרת כניסה קבוצתית עבור כל התיירים. כתב חברת החדשות, ערד ניר, דיווח הבוקר מפי מקורות רשמיים בטורקיה כי כניסתה של הקבוצה נאסרה "מסיבות ביטחוניות". עם זאת, גורמים רשמיים בישראל אמרו כי האשרה הייתה מזויפת וכלל לא הונפקה על ידי רשות ההגירה והאוכלוסין של משרד הפנים. ככל הנראה, מדובר בזיוף שמקורו בישראל.

מרשות ההגירה והאוכלוסין נמסר כי מדי יום נוחתות בישראל קבוצות תיירות מטורקיה שאינן מעוכבות, וחבריהן נכנסים ללא כל בעיה לארץ. עם זאת, כניסתם אתמול של 72 התיירים סורבה בשל אשרת כניסה שהתבררה כמזויפת, והם הוטסו בחזרה לטורקיה. בהודעת הרשות צוין כי כדי להמתיק את הגלולה המרה חולקו לתיירים שוברים חינם לקניות ב"דיוטי פרי" טרם גירושם מהארץ.

תגיות:טורקיהתיירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה