חדשות בארץ

בלון תבערה נחת הערב בבאר שבע

חבלני משטרה הגיעו לרחוב רינגלבלום בעיר וטיפלו בבלון החשוד. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים

(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

בלון תבערה נחת לפני זמן קצר בעיר באר שבע - לראשונה מאז החלו הפלסטינים, לפני למעלה משלושה חודשים, לשגר עפיפונים ובלוני תבערה מרצועת עזה לעבר יישובי עוטף עזה.

ממשטרת ישראל נמסר כי חבלנים הוזעקו אל רחוב רינגלבלום בעיר באר שבע "בעקבות בלון חשוד". הרחוב נסגר לתנועה וסקרנים הורחקו מהמקום לטווח ביטחון. בסיום הטיפול בבלון נפתח הרחוב מחדש לתנועה. במשטרה בודקים האם הבלון הגיע מרצועת עזה.

זו אינה הפעם הראשונה בה בלוני תבערה חורגים מעבר לטווח של עוטף עזה. לפני שבוע וחצי התגלו שני בלוני הליום בחצר בית בשכונת גילה בירושלים. הבלונים היו עטופים בבד יוטה עם מספר גפרורים וחומר בערה, ואחד מהם נחת על צובר גז. הבלונים לא התלקחו, ובחסדי שמיים נמנע אסון כבד. חבלני משטרה הגיעו אל הבית, נטרלו את הבלונים ולקחו אותם להמשך טיפול ובדיקה.

המשטרה מזהירה כי "יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו – עפיפונים ובלונים, העלולים להכיל בקרבם גם חומר נפץ או בערה ומסכנים את שלום הציבור במידה וזה לא ינקוט באחריות. בכל איתור של חפץ חשוד, בכלל זה חפצים 'תמימים' למראית עין מעין אלו – יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ללא שהות. יש להתרחק ולהרחיק סקרנים למרחק ביטחון של כ- 50 מטרים לפחות. יש להותיר את הטיפול בחפץ החשוד לחבלני משטרת ישראל המקצועיים".

(תמונת בלון התבערה בבאר שבע, הערב. צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:באר שבעבלון תבערה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה