בריאות ותזונה

תכירו את רות ליאת אור-פלץ, שתגיע לסדנה חינמית עד לביתך, בנושא בריאות ותזונה

רות ליאת אור-פלץ מגיעה להידברות לסדנה חינמית ומיוחדת, אשר תלמד אותך איך לאכול בריא יותר ונכון יותר, ולשפר את הבריאות שלך בצורה שאף פעם לא חשבת שאפשרית

  • ג' תשרי התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שם: רות ליאת אור-פלץ

גיל: 44

הכשרה: מדריכת ספורט תואר ראשון B.Ed (וינגייט), נטורופתית (מכללת רידמן תל אביב).

ניסיון מקצועי: מזה 20 שנה.

איך הגעתי להידברות: הכרתי באופן אישי את הרב זמיר כהן כשהתחלתי לחזור בתשובה, דרך ההרצאות שלו, והוא הדריך אותי בענייני זוגיות. מאז, אחרי צפיות מרובות בתוכניות בליווי סמינר ערכים (שגם שם פגשתי את הרב), חזרתי בתשובה מלאה, ישתבח שמו. מאז אני עוקבת אחר הידברות בעלוני שבת. 

לאחרונה יצרו עימי קשר מאתר הידברות לפרסם את הספר שכתבתי, "רזי התזונה", שנמכר בעיקר בירושלים, בבני ברק ובאתרים באינטרנט.

סיפור מעניין מאחת הסדנאות: הסדנא הקרובה עומדת להיות הראשונה שלי, אבל יש לי סיפור מעניין מעברי: עוד כשהייתי חילונית, התעסקתי רבות במיסטיקה, גלגולי נשמות ורוחניות. במסגרת הוראה של רפלקסולוגיה על ידי בבית ספר לקוסמטיקה, רבות הושפעו ממני בנושא קריאה בכף הרגל וכל התיבולים הרוחניים שהוספתי מעבר. אחת המושפעות היתה גיורת מקסימה מרוסיה, שהוקסמה מהידע על הרוחניות. היא ואמה, שהיו בקורס, "התמגנטו" ונשארו עמי.

במהלך חזרתי בתשובה, הגיורת המקסימה שאלה אותי שאלות רבות ביהדות בענייני זוגיות. הנחיתי אותה, הדרכתי אותה והפניתי למסגרות המתאימות באזור מגוריה. כיום היא חוזרת בתשובה, ועדיין מחפשת את השידוך שלה בקדושה ובטהרה, ברוך ה'.

אופי ההשפעה על המשתתפים: ההשפעה מההרצאות ומהסדנאות של "רזי התזונה" היא ממש פלא. אני נדהמת בכל פעם מחדש לשמוע שיתופים של נשים ובנות ששינו משהו קטן או גדול באורח חייהן, ואיך הגוף הגיב לכך מיד והבריא ממחלות כרוניות או קלות, רזה באופן מדהים ללא ספירת קלוריות ובלי להסתכל על כמויות המזון, רק עם מזון איכותי, בזמן הנכון ביום ובשילובים הנכונים.

ממש פלא לראות איך גוף האדם, יצירת הבורא המופלאה הזו עובדת כמנגנון משומן היטב להיטיב עם האדם ומבריא את עצמו מכל התחלואים שהאדם מביא על עצמו בגלל התאוות למותרות, הנאה וכו'. יש חוקיות בגוף שפועלת באופן כזה שכאשר האדם מפסיק להרעיל עצמו ממחשבות רעות, רגשות שליליים, מזון לא בריא וכו' – הגוף מיד מתחיל לתקן ולנקות את עצמו. מתחילים להרגיש זאת קצת ביום צום (מן ניקוי רעלים קטן) ע"י תופעות הניקוי הלא נעימות מקופאין וסוכר. התופעות יכולות להיות: חולשה, כאבים, כאבי ראש וכו'. אך אם היו ממשיכים לנקות את הגוף עם מזון בריא בתום יום צום, לאחר יציאת הרעלים האדם היה מרגיש פשוט נפלא, וכל התופעות הלא נעימות היו מתחלפות בתחושות מרוממות בגוף ובנפש.

הרמב"ם (רבי משה בן מימון), שחי לפני כ-1000 שנים, היה רופא בחסד עליון, והבין שלכל דבר יש סיבה ומסובב. נפרש זאת בתחומנו ונאמר כי לכל מחלה יש סיבה, ואם נסיר את הגורם לה – המחלה תיעלם.

זה התחום שלי, לזהות את הסיבה למחלה או להשמנה, לעזור לאנשים להבריא ממחלות כרוניות וקלות ולרזות.

הנה מקצת ההשפעות של נשים שחוו את המפגשים של "רזי התזונה":

"אני ממש בחגיגה אמיתית, עד כדי כך שהחלטתי לאמץ את התוכנית כאורח חיים. פתחת בפני עולם של בריאות עם ידע מעמיק. אני חשה במיטבי. ממש ניקיון אמיתי. לראשונה מצאתי בשיטה כלשהי הנאה עם בריאות והצלחה בירידה במשקל. אין לך מושג כמה טוב עשית לי בחיים. מאחלת לרבבות אנשים לזכות ולהיחשף לשיטה המדהימה שלך ולאישיות שעומדת מאחורי השיטה. ברכה ואהבה".

"לאחר דיאטות רבות שלא צלחו ולא הורידו לי את הכולסטרול, הגעתי עם בטן נפוחה, כולי מתוחה, פוחדת שהרופאה תיתן לי כדורים לכולסטרול וחסרת אונים לגבי תזונת משפחתי. יישר כוח על העבודה הנפלאה הנושאת את פירותיה. רות היקרה, כיוונת אותי ואת בעלי לעלות לדרך המלך ובזכותך הרווחתי את משפחתי. נכון להיום, בעלי ירד 7 קילו, עברו לו כאבי הראש והוא חיוני יותר. לבת שלי הפסיקו הכאבים בבטן והבן שלי בן שנה ותשע הפסיק לשתות בקבוקי פורמולת חלב וכך הנפיחות בבטנו ירדה, ואף החל לישון טוב יותר בלילות. ירד לי הכולסטרול בבדיקות הדם באופן פלאי (אפילו הרופאה לא האמינה איך בזמן כ"כ קצר של חודש וחצי זה קרה, הכי נמוך ב-8 שנים האחרונות). כמו כן, היובש בידיים נעלם כליל. זאת לא סתם עוד דיאטה! זה שינוי אמיתי, מסקרן, ותוך שבועיים כבר רואים תוצאות מרהיבות. אני מרגישה שנולדתי מחדש. מבטיחה לך כי בכל אשר ייגעו ידייך ייצא זהב. מלאכה שעשית, מלאכת שמיים היא...".

"הורדתי את רוב התרופות (תרופות לסטרואידים, ללחץ דם ולכולסטרול), שמלכתחילה לא הייתי צריכה אותם. איך הרופא אף פעם לא חשב לבדוק את זה? הרבה כאבים ומיחושים עברו לי, כמו הסימפטומים של סינדרום המעי הרגיז שנעלם כליל. בנוסף, השלתי 6 ק"ג.  כעת אני אוכלת בריא יותר, ומכבדת את עצמי יותר מאשר בעבר. הודות לסדנה אין לי עוד תשוקה למתוקים, מטוגנים וג'אנק פוד – מזונות שהייתי נוהגת לצרוך בעבר. הכי חשוב מהכל, אני לא רעבה כלל אוכלת היטב ומלאת אנרגיה".

"סבלתי מאד ממיגרנות בתדירות גבוהה, וכשהיה לי כאב ראש בחודש וחצי של הניקוי – הוא היה בעוצמה חלשה בהרבה מאשר לפני ואחרי, נמשך זמן קצר יותר ולא לקחתי כדור לשיכוך כאבים – מה שלא קרה לפני כן, כי הכאב לא היה עובר לי עד שהייתי לוקחת שני כדורי אקמול ושוכבת שעתיים".

"עיקר החידושים שהיו לי מהסדנא התבטאו בהתחלה בידע הטכני, היבש, של מה לאכול ומתי, ובין מה למה יש להפריד, שזה מידע חשוב וחיוני, וודאי עוזר להרבה מתופעות הלוואי של האכילה שלנו. אבל אני חושבת שהמתנה הכי גדולה שקיבלתי מהסדנא היא ההבנה שאני יכולה לשלוט, אפילו במעט, על יצר תאוות האכילה שלי".

 "- הורדתי 5 קילו (נכון להיום), שזה יפה מאד!

- האנמיה עברה ומחסני הברזל התמלאו.

- הדלקת בשתן כמעט עברה ללא אנטיביוטיקה.

- לא לקחתי אנטיביוטיקה כבר 3 חודשים שזה הישג משמעותי מבחינתי. 

- יציאות כל יום (היו פעמיים בשבוע).

- עור פנים חלק.

- חשה יותר אנרגיה.

- הציפורניים התחזקו.

- גמילה מקפה (התרגלתי לקפה שעורה עם חלב סויה).

- גיליתי שיש לי משמעת עצמית מדהימה וכוח לדחיית סיפוקים.

- קיבלתי כוח רצון. 

- למדתי 'לקרוא' את הגוף שלי ו'להקשיב' לו.

- התחלתי להתעניין ולקרוא המון על תחום הנטורופתיה ואורח חיים בריא.

אני מרגישה שינוי ענק בזכותך ובזכות בורא עולם. תודה רבה".

לפניות ולהזמנת סדנא ללא עלות ניתן לפנות למחלקת חוגי בית 073-2221290

תגיות:סדנאבריאותתזונהרות ליאת אור-פלץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה