חדשות בארץ

לקראת ביקור מרקל: המשטרה השלימה היערכותה, הפקקים בדרך

קנצלרית גרמניה תנחת מחר בערב בנתב"ג. במהלך יממת הביקור, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בכבישים שונים בירושלים ובצירים הראשיים המובילים אליה

אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)אילוסטרציה (קרדיט: דוברות המשטרה)
אא

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, תנחת מחר (רביעי) בערב בישראל לביקור של יממה. לקראת הביקור המדיני, במהלכו תיפגש מרקל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא ראובן (רובי) ריבלין, המשטרה השלימה את היערכותה. 

מטוסה של מרקל ינחת בשעה 19:00. מאות שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים יתפרסו, החל משעות אחר הצהריים ועד לסיום הביקור, על מנת לאבטח את הביקור הממלכתי, לשמור על הסדר הציבורי במהלכו ולפעול להסדרת תנועה ולהזרמתה. במהלך הביקור, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים בירושלים. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לירושלים לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

בסמוך לנחיתתה של מרקל מחר בנתב"ג, בסביבות השעה 19:30, תחסום המשטרה, בהדרגה ולסירוגין, את כביש מספר 1 לכיוון מזרח, ממחלף גנות ועד מחלף סחרוב בכניסה לירושלים. בנוסף, תיחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן, והתנועה תופנה לכבישים 444 ו- 443.

ביום חמישי בערב, לקראת עזיבתה של מרקל את הארץ, ייחסם כביש מספר 1 לכיוון מערב, בהדרגה ולסירוגין - ממחלף סחרוב ועד למחלף גנות. בנוסף לכך, תיחסם הגישה לכלי רכב מכביש מספר 6 לכביש מספר 1 במחלף נשרים, והתנועה תופנה לכבישים 431 ו- 44.

בשל עומסי התנועה הצפויים בצירים המובילים לכביש 1, ולמרות שמדובר בסגירה לזמן קצר יחסית, המשטרה ממליצה לנהגים להימנע מלהגיע לאזורים אלו בזמני הסגירה, ולהשתמש בצירים חלופיים. כביש מספר 443 יהיה פתוח לתנועה.

חסימות צירים והסדרי תנועה בירושלים

במהלך ביקורה של מרקל, צפויים שיבושי תנועה וחסימות לפרקי זמן קצרים ונקודתיים בצירי התנועה המובילים מהכניסה לעיר ירושלים לכיוון בית ראש הממשלה, מוזיאון יד ושם, בית הנשיא ומוזיאון ישראל. המשטרה מבקשת מהציבור להימנע מלהגיע לאזור יד ושם, בית הנשיא ומוזיאון ישראל בשעות הביקור, בשל החסימות ועומסי התנועה הצפויים באזור.

מהמשטרה נמסר כי "ההיערכות לאבטחת הביקור הינה מבצע מורכב ומשולב עם גופי ביטחון נוספים, בפיקוד משטרת ישראל. על מנת לאפשר את קיומו התקין של הביקור, לצד צמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי האזור וציבור משתמשי הדרך, כוחות משטרה גדולים יתפרסו באזור ירושלים ובצירים הראשיים המובילים אל העיר. במבצע צפויים לקחת חלק מאות שוטרים, שוטרי לוחמי מג״ב ומתנדבים. כמו כן, תפעיל המשטרה מגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים".

המשטרה מבהירה בפני כלי התקשורת והציבור כולו, כי לאורך כל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלות כל כלי טייס, לרבות רחפנים, למרחב האווירי של אזור הביקור וצירי התנועה.

מומלץ לעקוב באמצעי התקשורת אחרי השינויים בהסדרי התנועה. ניתן גם להיעזר במוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110.

תגיות:משטרת ישראלאנגלה מרקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה