חדשות בארץ

הג’יהאד האסלאמי מאיים על ישראל: ננקום את הריגת שלושת הנערים הפלסטינים

כלי טיס ישראלי תקף אמש חוליה של שלושה מחבלים שהתקרבו לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. משרד הבריאות בעזה מסר מאוחר יותר כי בתקיפה נהרגו שלושה נערים. מאות מתושבי הרצועה יצאו להפגין בדרישה לתגובה

אנשי הג’יהאד האסלאמי (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90 )אנשי הג’יהאד האסלאמי (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90 )
אא

ארגון הג'יהאד האסלאמי איים הבוקר (שני) כי יגיב על הריגתם של שלושת הפלסטינים אמש על ידי צה"ל בתקרית ליד גדר המערכת. בהודעת ארגון הטרור נאמר כי ההרוגים הם "נערים חפים מפשע", והוא הזהיר כי "ההתנגדות תגיב על הפשע הזה באופן ובדרך המתאימים לגודלו".

דובר צה"ל מסר אתמול כי כלי טיס ישראלי תקף חוליה של שלושה מחבלים, שהתקרבו לגדר בדרום רצועת עזה, מזרחית לדיר אל-בלח, ככל הנראה במטרה לחבל בה או להניח מטען חבלה. משרד הבריאות בעזה מסר מאוחר יותר כי שלושת ההרוגים הינם נערים בגילאי 14-13. מאות תושבים ברחבי הרצועה יצאו להפגנות ליליות בדרישה מהנהגת החמאס להגיב על הריגתם של השלושה. בשעה זו מתקיימות הלוויותיהם של שלושת ההרוגים.

ובתוך כך, כמה מאות תושבים מעוטף עזה חסמו אמש את צומת עזריאלי בתל אביב בדרישה מהממשלה למדיניות תקיפה נגד הטרור היוצא מהרצועה: "דין קסאם בשדרות – כדין קסאם בתל אביב", קראו המפגינים, "תל אביב להתעורר – הדרום כולו בוער", "דורשים תגובה" וקריאות נוספות ברוח זו. הבוקר חסמו תושבים לזמן קצר את הכניסה למעבר כרם שלום, ומנעו את כניסתן של משאיות לרצועה. זאת במחאה על המשך העברת הסחורות לתוך רצועת עזה, בין היתר מכליות הסולר במימון קטארי המופנות לתחנת הכוח בעזה. בנוסף, ההורים במועצה האזורית אשכול מאיימים כי אם אזעקות "צבא אדום" יימשכו – הם ישביתו את הלימודים בבתי הספר. הלילה, על כל פנים, עבר בשקט ללא כל אזעקות ושיגורי רקטות מהרצועה לעבר העוטף.

תגיות:רצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה