חדשות בארץ

מהי ההבהרה יוצאת הדופן של משטרת ישראל לרגל הבחירות?

הקלות הבלתי נסבלת שבה מופצות ידיעות מידיעות שונות ברשתות החברתיות, הובילה את המשטרה להבהרה דרמטית - דווקא בשל הסיכויים שהודעות כאלה יופצו היום, ביום הבחירות

אא

הקלות הבלתי נסבלת שבה מופצות ידיעות מידיעות שונות ברשתות החברתיות, הובילה את המשטרה להבהרה דרמטית - דווקא בשל הסיכויים שהודעות כאלה יופצו היום, ביום הבחירות. 

במסגרת ההבהרה פונה משטרת ישראל לציבור ומדגישה כי אין היא אחראית על מידע כוזב של גורמים בלתי רשמיים מטעמה - שעלול להיות מופץ בימים אלו ברשתות החברתיות בקשר לבחירות. לטענתה, הפרסומים הללו מספקים מידע שגוי מתוך מגמה להכשיל ולהטעות את הציבור. 

"משעות הבוקר אנו עדים לפרסומים שונים ומשונים המופצים ברשתות החברתיות ונוגעים למועמדים המתמודדים בבחירות המתקיימות עתה", כך נכתב בהבהרה מטעמה. לדברי גורמים בכירים במשטרה, מדובר במידע שמתיימר להציג עצמו כאילו יצא מהמשטרה, אך בפועל מדובר במידע שככל הנראה מופץ על ידי גורמים שמנסים לחבל בסיכויי הבחירה של המתמודדים השונים. "בשל ייחודיותו של יום הבחירות ומשמעותו במדינה דמוקרטית - בחרנו להודיע לציבור שלא להסתמך על דיווחים שאינם דיווחים רשמיים של משטרת ישראל".

בתוך כך הבהירו נציגי המשטרה כי כל פרסום מפוברק שכזה יועבר לטיפול של גורמים מקצועיים באגף החקירות. 

תגיות:בחירותמשטרההבהרהדיווחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה