חסימה רגשית מהי?

כמעט כל אדם עובר איזה קושי בחייו, זה יכול לנבוע מסיבות רבות ושונות: יתמות, הורים גרושים, מעבר מסגרת לימודים, מעברי מגורים, תלמידים שהשפילו, הורה חולה במחלה נפשית, בן/ת זוג עם טבעים קשים, כשלון בלימודים או קריירה. ישנם שעוברים טראומה קשה: תאונה קטלנית, פיגוע, מוות של קרוב משפחה ועוד. קושי וטראומה יוצרים חסימה רגשית בנפש. איך משחררים? דרכי הטיפול....

  • א' כסלו התשע"ד
אא

אדם לא מצליח בתחום המקצועי, או אישי, ואפילו בתחום הרוחני בעבודת הד´, והוא אפילו אינו מודע שיש אצלו חסימה רגשית, שיצרה בנפשו כמו סתימה בצינור לשפע אנרגטי, ולשפע האלוקי. הסיבה העיקרית לחוסר המודעות לחסימה הרגשית, כאשר האירוע הקשה היה בילדות, והילד/ה הדחיקו זאת תוך כדי מהלכי החיים. סיבה נוספת, שברון וחוסר השלמה עם מציאות חיים קשה.

לא יאומן, החסימה הרגשית גורמת לבעיות רגשיות עצומות כגון: חוסר בטחון, דימוי עצמי ירוד, דיכאונות, פחדים, חוסר הצלחה בחיים, אי אימון, פחד להתחתן ועוד. וכן לבעיות פיזיות

האדם שואל את עצמו: מה קורה איתי? למה לא הולך לי בחיים? מדוע אני חווה אירוע שלילי שוב ושוב? מה התכלית של חיי? מדוע אני סובל/ת כל כך? והשאלות המטרידות לכשעצמן, מפירות את ההרמוניה של הגוף והנפש, והסבל מתגבר. כי בכל פעם שנוצר כשלון בחיינו, ישנה אכזבה גדולה בנפש. בכל פעם שיש בעיה פיזית, הולכים לרופא, ופעמים רבות הרופא לא מוצא כלום, או שהתרופה לא מועילה, כי האנרגיה בגוף נחסמה.

קחו לדוגמא מכשיר טלפון אלחוטי, שמחובר דרך שקע חשמלי. אפשרי לדבר באמצעות המכשיר, כל עוד החשמל זורם , אך אם יש קצר חשמלי, השיחה תנותק באמצע. מדוע? כי הטלפון האלחוטי עובד רק כאשר יש זרם חשמל.

אותו הדבר האדם. הוא מצליח, מתפקד נפלא, מרגיש מצוין, כל עוד זרמי האנרגיה בגופו (הצ´קרות, מרכזי האנרגיה) פועלים וזורמים כתקנם, אך אם נוצר קצר, כלומר חסימת אנרגיה, התפקוד של הגוף והנפש משתבשים לחלוטין.

בשביל לטפל בשחרור החסימה הרגשית, האדם צריך להיות פתוח ומוכן לגילוי אירועים קשים שעבר בחייו, שהודחקו בתת המודע שלו. זהו תהליך לא קל, פעמים רבות זה כמו ניקוז הפסולת מהביוב. צריך מטפל/ת שיודע/ת

להכיל את המטופל/ת, ולחדור פנימה לנפש בשביל לרכך את מכת הגילוי, בתהליך שחרור טראומת המשבר  ולאפשר למטופל/ת התעלות רוחנית דרך משברי חייו. בתהליך זה חייבים לחדור דרך שכבות הרגש, ושכבות החיים עד לינקות ועוברות, ולשחרר כל אנרגיה שלילית שנתקעה עקב אירוע רגשי קשה.בעקבות טיפול שורשי, מרגישים תחושה שאבנים וסלעים משתחררים מהלב. האנרגיה מתחילה לזרום בגופינו,

והריפוי חל ברמת הנפש,הגוף והרוח כאחד. זהו תהליך מרגש מאוד, ומעצים. וההצלחה לא מאחרת לבוא. בחורה מיוחדת עם קריירה יוקרתית בניו-יורק, עלתה לארץ ומצאה עצמה ללא עבודה וללא דירה בארץ הקודש. יש לה מודעות עצמית גבוהה והבינה שמשהו חוסם אותה להצליח. חיפשה באינטרנט והגיעה עד אלי לירושלים. לא יאומן, בעקבות מפגש אחד זרמו לה שפע הצעות לעבודה, כעבור המפגש השני, קיבלה הצעת עבודה מעולה, כעבור מפגש שלישי התקבלה לעבודה, והחשוב מכל, הבינה את מהות משברי חייה כסיבה לעלייה רוחנית בארץ הקדושה..

איך זה קרה? פשוט מאוד. היא אפשרה לעצמה לגעת בקשיים רגשיים וכואבים ולשחרר אותם, ואפשרה לאנרגיה לזרום ולשפע האלוקי לחדור לחייה. את ההצלחות רואים בחוש בעקבות שחרור החסימות - אנשים מצליחים בעבודה, בזוגיות, בביטחון עצמי שגובר, דיכאון ותסכול שחולפים, העצמה אישית מדהימה, תהליך ריפוי פיזי, התעלות רוחנית ועוד. השינוי מרגש ביותר !."ההתעלות הגדולה של החיים אינה טמונה בכך שאיננו נופלים אף פעם, אלא ביכולתנו לעלות מהנפילה".טיפול רגשי מעמיק יכול להביא אותנו למקום נפלא עם עצמנו, בחיזוק הבסיס הפנימי בנפש, בשחרור חסימות רגשיות, בסילוק טראומות ומצוקות, העצמה אישית והצלחה בכל תחומי החיים. אל תתעלמו ממצבכם, חפשו דרך לעזור לעצמכם, פנו לקבלת ייעוץ וטיפול. חשוב מאוד שהמטפל/ת יהיו בעלי עומק רוחני, עם כלי אבחון רבים ובעלי יכולת הבנה והכלה לנבכי הנפש העמוקים, .

בכח המרפא אנו נעזרים בשיטות רבות לתהליך הריפוי. השיטות נבחרות בהתאם לאבחון אישי שנעשה בקליניקה לכל מטופל/ת ע"י גרפולוגיה, כירולוגיה, ציור עץ, גבישי ריפוי מקריסטלים, שפת גוף ועוד. אני משתמשת בשיטות המאפשרות ריפוי עמוק, דרך כניסה לתת המודע. הן שחרור חסימות, טראומות ומשקעים רגשיים כבדים, והן הפיכת תסריטים שליליים מהחיים לתסריטים חיוביים. כל זאת מאפשר לנו לקידום עצמינו בחיים, לשיפור הרגשותינו , העצמה אישית , פריצה מקצועית, חיזוק הביטחון העצמי, שיפור הדימוי העצמי, וחיים מאושרים ומוגשמים בע"ה.

מבין השיטות בהן אני נעזרת:  שיטת המסע, דמיון מודרך, פסיכואנרגטיקה, EFT , היליניג ועוד. כאשר אני משחררת את המטענים הקשים, האדם נולד מחדש..בדוק ומנוסה...הטיפול נעשה בסדרת פגישות קצרה, בשילוב תמציות טבעיות , שמנים אתריים וגבישי ריפוי מקריסטלים, המסייעים לתהליך ריפוי מהיר לכל החיים. 

אנשים שלא יכולים להגיע לטיפול בירושלים, מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח לתת לכל אחד באופן אישי ייעוץ טלפוני והתאמת מוצרים לחיזוק וריפוי הנפש, אותם אנו שולחים בדואר.

מומלץ בחום, סוד הנפש, אלבום דיסקים מפואר. להקניית טכניקות ושיטות ייחודיות בטיפול אישי בבית בזמן שנוח לכם, בשחרור חסימות רגשיות, טראומות, פחדים, מתחים ולחצים. וכן בחדירה לתת המודע. הכלים שתקבלו יאפשרו לכם שינוי עצום  של תהליכי חשיבה והתנהגות, שיפור הזוגיות, בטחון עצמי, העצמה אישית, כלים להצלחה בחיים, לחיזוק רוחני,. וכן כלים עצומים איך לעבוד עם הטבעים כגון: כעסים, תאווה, קנאה, וכו´.  באלבום 9 דיסקים מרתקים, עם מוסיקת רקע מרגיעה ומיוחדת. מרגש מאוד. מדהים. מחזק. אנשים מדווחים על שינוי עצום בחייהם.

וזהו אור הגאולה, כאשר כל יהודי ויהודיה זוכים להגשים את עצמם, בשחרור ושמחה פנימית, התרוממות הנפש ודביקות בקב"ה  ממש להיוולד מחדש... בתקווה לגאולה השלימה לכל עם ישראל. בקרוב ממש !.

המאמר נכתב ע"י יועצת כח המרפא, מומחית לטיפול גוף-נפש-רוח, בטכניקות לשינוי תת המודע, בשילוב הדרכה רוחנית מדרך הצדיק ר´אשר זצוק"ל. מנחת סדנאות, קורסים ומרצה בזיכוי הרבים.

כח המרפא טל. 02-5823434.  WWW.MARPE10.COM

תגיות:רגשמחסום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה