חדשות בארץ

דן שילון? נדבר במוצ"ש

קידוש השם: שלהבת חסדיאל ויתרה על ההזמנות להשתתף בתכנית המעגל עם דן שילון, והרוויחה הרבה יותר. "התכנית משודרת בשבת קודש", הסבירה לשילון. "אבל היא מצולמת ביום חול", ניסה בכל זאת שילון

אא

שלהבת חסדיאל, אשת התקשורת החרדית, הפתיעה השבוע את דן שילון כשסירבה בתוקף להשתתף בתכניתו המעגל עם דן שילון. הסיבה: התכנית משודרת בשבת.

התכנית הפופולרית משנות ה-90 המעגל עם דן שילון חזרה בקיץ האחרון אחרי 20 שלא התקיימה. התכנית שבה מתכנסים לראיונות אישים מפורסמים, פוליטיקאים, אמנים ואנשי עסקים כדי לספר על חייהם האישיים שבה לשידור, אלא שהפעם למרבה הצער, שלא כבעבר, התכנית משודרת בשבת. לא פעם בעבר היו מוזמנים לתכנית אנשי ציבור חרדים שהיו משתדלים לנצל את ההזדמנות ולקדש שם שמים, אלא שכיום, כאמור, נבצר מהם להשתתף בתכנית.  

אתמול בבוקר (ד) שוחחו בהפקת התכנית עם אשת התקשורת החרדית שלהבת חסדיאל, ובקשתם בפיהם לארח אותה בתכניתו של שילון, ולהציג את עמדותיה האישיות ואת עמדות החברה החרדית, כפי שכבר עשתה ונוהגת לעשות בכל הזדמנות. אולם חסדיאל הפתיעה אותם בתשובה שלילית ומוחלטת.

דן שילון, שמן הסתם לא רגיל לשמוע את המילה לא מהמוזמנים לתכנית התקשה לעכל. "מדוע?", הוא שאל. וחסדיאל השיבה: "משום שהתוכנית משודרת בשבת קודש". שילון לא ויתר: "אבל היא מצולמת ביום חול" (חמישי). "אז מה?" נשארה חסדיאל בעמדתה והסבירה לשילון כי עצם העובדה שהתכנית משודרת בעיצומה של יום השבת, היא מסרבת להשתתף בה.

שילון ניסה שוב: "תחשבי עוד קצת", אבל חסדיאל הודיעה כי תשובתה סופית.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:שלהבת חסדיאלדן שילון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה